ne güzel lan. ne güzel oyunlar oynuyorsunuz. ben en son 10 yıllık casper marka bilgisayarımla fifa falan oynamıştım. pandemi zamanı da "cs" takılmıştım. ne playstation ne de xbox deneyimi yaşadı bu bünye. çok mu güzel lan bu oyunlar?
fakir editi: çok güzel destek mesajları geldi. alım gücünden değil de zamanında almamanın verdiği bir gecikmişlik bu saatten sonra da artık oynayamayız diye düşündüğümüzden. ama geforce one'ı duymamıştım. denenebilir.
Sık geçen başlıklar
cin fikir 10
ekşi profilibu adamlar türkçe altyazı ve intro'yu geçebilmek için de ayrıca para isterler.
vestel e-ticaret işine giriyor olabilir mi?
(bkz: passat mı çekeyim yanlarına)
ailesinden gelen edinimlerden sonra okumadım.
türkiye'de var olan uygulama. (bkz: metro grossmarket)