keşke büyük bir miras kalsa da sülalem dağılsa. çoğunun bi sike yaradıkları yok zaten.
hoş yarasalar da, ben akraba sevmiyorum.
dostoyevski'nin de dediği gibi;
"akrabalar arasında zorunlu bir sevgi bağı vardır. oysa sevginin önce hak edilmesi gerekir. işte bu yüzden akrabalar arasındaki sevgi samimiyetsiz ve iğrençtir."
09.08.2023 · 24. sıra
embazulu
08.08.2023 09:17 ~ 09:20