Sık geçen başlıklar

red dead redemption 2 yüzünden oyun oynayamamak 1

ekşi'de gör
ne güzel lan. ne güzel oyunlar oynuyorsunuz. ben en son 10 yıllık casper marka bilgisayarımla fifa falan oynamıştım. pandemi zamanı da "cs" takılmıştım. ne playstation ne de xbox deneyimi yaşadı bu bünye. çok mu güzel lan bu oyunlar?

fakir editi: çok güzel destek mesajları geldi. alım gücünden değil de zamanında almamanın verdiği bir gecikmişlik bu saatten sonra da artık oynayamayız diye düşündüğümüzden. ama geforce one'ı duymamıştım. denenebilir.