şeyhlere laf yok. adamlar akıllı, şeyhlik zeki adam işi. asıl müritlerin ne işe yaradığını sorgulamak lazım, vatana, millete, ailelerine ne hayırları oluyor bu insanların?
Sık geçen başlıklar
esruzgar esyigidinbagrina 7
ekşi profilierkek kaban 19.90 tl. bu ara 36 ay kredi ile alınan kabandan bahsediyorum.
siyah beyaz ayrımı yapmadan, belli bir mesleği, doğru dürüst işi gücü olmayan herkes gitmeli.
yıllarca akp'de bakanlık yapmış, partinin çeşitli kademelerinde önemli görevlerde bulunmuş ancak bu süre içerisinde bunca haksızlığa, yolsuzluğa en ufak bir ses çıkarmadığı halde ve üstelik yirmi yıldır aktif olarak türk siyasetinde önemli bir figür olarak bulunmuşken, şimdi yeni bir yüz, yeni bir nefesmiş gibi ortalıklarda gezmesi.
işte budur ve bundan ibarettir.
işte budur ve bundan ibarettir.
akit'in cumhurbaşkanı'nın lozan mesajından sonra servis ettiği haberdir. özetle şöyle diyorlar, "lozan bitmiyormuş yav, biz de şimdi öğrendik. vallaha sizi kandırmadık, bakın biz demiyoruz doç. dr. sevtap demirci diyor".
işin daha da komiği facebook paylaşımının altındaki yorumlar. kimse de bizi kandırdınız demiyor ya la. akit sen yalan söylüyorsun diyeni de var, bitiyor olm her anlaşmanın bir sonu vardır diyen de. hatta bir hanımefendi cb'nin geçen yıl verdiği lozan demeciyle bu yıl yayımladığı lozan mesajını yazmış aradaki farkı görsünler diye, adamlar altına kaynak nerede kaynak, uydurma yalancı yazmışlar. çok komik lan, bir göz atmadan mesaiye başlamayın derim ben.
eğlence burada
edit: benim favorim şu yorum,
ferhat zengin
illa bir tarih yazmasına gerek yok zaten. bir tarih belirtilmemiş ise uluslararası hukuka göre bu 100 yıl sonra hükümsüz sayılacak merak etmeyin. bu demeci veren dç dr. bunu bilmiyorsan tüküreyim senin okuduğun koca yıllara boşuna okumuş. bidon kafalı göbeğini kaşıyan değiliz evelallah.
edit 2: olm hemen gitmiş sayfanın büyüsünü bozmuşsunuz lan. halbuki ben o ilk karacahil, seviyesiz ve doğal halini sevmiştim o sayfanın.
(bkz: seviyeyi yükseltme piç)
işin daha da komiği facebook paylaşımının altındaki yorumlar. kimse de bizi kandırdınız demiyor ya la. akit sen yalan söylüyorsun diyeni de var, bitiyor olm her anlaşmanın bir sonu vardır diyen de. hatta bir hanımefendi cb'nin geçen yıl verdiği lozan demeciyle bu yıl yayımladığı lozan mesajını yazmış aradaki farkı görsünler diye, adamlar altına kaynak nerede kaynak, uydurma yalancı yazmışlar. çok komik lan, bir göz atmadan mesaiye başlamayın derim ben.
eğlence burada
edit: benim favorim şu yorum,
ferhat zengin
illa bir tarih yazmasına gerek yok zaten. bir tarih belirtilmemiş ise uluslararası hukuka göre bu 100 yıl sonra hükümsüz sayılacak merak etmeyin. bu demeci veren dç dr. bunu bilmiyorsan tüküreyim senin okuduğun koca yıllara boşuna okumuş. bidon kafalı göbeğini kaşıyan değiliz evelallah.
edit 2: olm hemen gitmiş sayfanın büyüsünü bozmuşsunuz lan. halbuki ben o ilk karacahil, seviyesiz ve doğal halini sevmiştim o sayfanın.
(bkz: seviyeyi yükseltme piç)
otisabi kamuya mâl olmamış olabilir ama sözlüğe mâl olmuş bir yazar. başlığı açan da bunu sözlükte paylaştığına ve fotoları otisabinin evindeki albümden çalmadığına göre problem nerede? avukatlığa soyunmadan önce (bkz: hele bir soluklan yiğidim).
sözlük ıssızlaşır.