Sık geçen başlıklar

yan giden balik 11

ekşi profili
yabancı turistler otelde bol bol harcamı yapıp, ekstralar alıyorlar, bu nedenle yabancıya çok ucuz desem öyle bir şey de yok. çünkü gelen turist avrupa'nın çomarı, eli sıkı kısmı. adamlar içeceklerini bim'den alıyorlar mk. birisi bunun mantığını açıklasın, biz de öğrenelim. kuruş harcamayan turistin ne gibi bir ayrıcalığı var?