yeni nesil çok kırılgan, zamanında benim önümde de kestiler bi şey olmadı. 2 cinayet, 11 yaralamam var.
Sık geçen başlıklar
pheno 11
ekşi profili
iki ihtimal var:
1- sabah duş alıp çıkmak
2- akşamdan duş alıp sabah darmadağın olmuş saçları düzeltmek için saçları yıkayıp çıkmak.
1- sabah duş alıp çıkmak
2- akşamdan duş alıp sabah darmadağın olmuş saçları düzeltmek için saçları yıkayıp çıkmak.
(bkz: jenol günej)
bence askerlik 3000 ay sürsün, bedelli de 250.000tl olsun. böylece üniversiteli işsizler hayatı ve vatan sevgisini öğrenirken benim gibi girişimciler de işine bakar. çünkü ben bir sik kafalıyım.
edit: senin milyon dolarlarını yerim ben.
edit: senin milyon dolarlarını yerim ben.
temiz iş, 97li çocuklar tereyağından kıl çeker gibi keriz ayıklamışlar. elinde 75 oran olup da senin 50 lirana ihtiyacı olan adama nası güveniyosun? bence ilk soru bu.
gerçekten temiz iş. sanıyorum iftarda yürek yenmiş olmalı ki hiç bilinmeyen bi şehirde karıya gidilmiş. vay babam..
çözüm için bimer'e yazın bence.
çözüm için bimer'e yazın bence.
kendi memintolarına üstten bakıp "uff yavrum be" diyenleri hayal etmek.
amına koyum hepiniz çok biliyosunuz ya. ablalar da manav zaten hobi olsun diye temizliyolar köpeği..
aslanlar gibi temizlemişler hayvancağızı, helal olsun. balkona çıkıp alkışladım.
aslanlar gibi temizlemişler hayvancağızı, helal olsun. balkona çıkıp alkışladım.
çocuğun 17 yaşında olduğuna bakmayın kafası uçmuş. dayısı mı amcası mı kimse o da ayrı uçmuş. zaten böyle bi aileden anca böyle bi çocuk çıkardı.
derin futbolun bu kekoyla röportaj yapması normal, bunda bi sorun yok bu arada.
dostlar ben yıllarca o bölgede yaşadım, bu tip trabzonda nadir görülen bi tip değil. trabzonda yaşayıp trabzonun dışına çok çıkmamışların hepsi böyle. adamın lafa bak:
-benim fenerli arkadaşım olamaz, burası trabzon.
afferim sana, 5 veriyorum. siktir git şimdi.
derin futbolun bu kekoyla röportaj yapması normal, bunda bi sorun yok bu arada.
dostlar ben yıllarca o bölgede yaşadım, bu tip trabzonda nadir görülen bi tip değil. trabzonda yaşayıp trabzonun dışına çok çıkmamışların hepsi böyle. adamın lafa bak:
-benim fenerli arkadaşım olamaz, burası trabzon.
afferim sana, 5 veriyorum. siktir git şimdi.
(bkz: kim lan onlar isim verin)