Sık geçen başlıklar
bence askerlik 3000 ay sürsün, bedelli de 250.000tl olsun. böylece üniversiteli işsizler hayatı ve vatan sevgisini öğrenirken benim gibi girişimciler de işine bakar. çünkü ben bir sik kafalıyım.

edit: senin milyon dolarlarını yerim ben.
çocuğun 17 yaşında olduğuna bakmayın kafası uçmuş. dayısı mı amcası mı kimse o da ayrı uçmuş. zaten böyle bi aileden anca böyle bi çocuk çıkardı.

derin futbolun bu kekoyla röportaj yapması normal, bunda bi sorun yok bu arada.

dostlar ben yıllarca o bölgede yaşadım, bu tip trabzonda nadir görülen bi tip değil. trabzonda yaşayıp trabzonun dışına çok çıkmamışların hepsi böyle. adamın lafa bak:

-benim fenerli arkadaşım olamaz, burası trabzon.

afferim sana, 5 veriyorum. siktir git şimdi.