bakkaldan şişeye kolonya doldurtan efsanevi nesilin hatırlayabileceği turuncu pompa bu. küçük bir hortumla o büyük cam şişeye bağlanmış, ilgili kısma kolonya pompalamak için kullanılırdı. yalan yok, her zaman o pompayı ben sıkmak istemişimdir ama bizim bakkal izzet amca hiç izin vermedi. öyle işte..
işte o pompa*
(bkz: cagrika nesneleri)
Sık geçen başlıklar
sutyen kullanmayan memeli hayvan 7
ekşi profili
sözlükten düşürülen erkeğin büyük penisli çıkma ihtimali kadardır.
#liselibamyalılar sizi.
not: erkeğim.
#liselibamyalılar sizi.
not: erkeğim.
eğer ideal bi' işe gelecekseniz, saat önemli değil bence.
yalan yok, ekmek alacak bile param olmadığı dönemlerde kalabalık süpermarketlere yürüyerek gidip (carrefour, 5m migros vb.) 1tl verip market arabası aldıktan sonra üşenip arabayı yerine götürüp üstündeki mekanızdan 1tl'si alınmamış boş market arabası var mı yok mu diye kontrol edip o arabaları yerine götürüp 1tl alırdım.
çoğu zaman süpermarketi ve otoparkını defalarca turlardım. bazen bir tane çıkardı, bazen hiç. daha çok çocuklu aileler yapardı bunu.. çünkü onlar çocuklarıyla uğraştığı için pek gitmezdi arabayı bırakmaya. genç yaştaki sevgili çiftleri de. çocuk genelde kıza hava olsun diye götürmezdi yerine arabayı. şuana kadar ki kişisel rekorum 7tl
allaha şükürler olsun o dönemleri atlattık. ama işin garip yanı ne zaman böyle marketlere gitsem gözüm boş arabalara takılır. para için değil ha, dedim ya garip bir his bu. ne desem anlatamam yani.. görüp alacağımdan da değil ya, o eski hisler işte..
siz siz olun umudunuzu kaybetmeyin, umut gidince her şey gidiyor çünkü..
çoğu zaman süpermarketi ve otoparkını defalarca turlardım. bazen bir tane çıkardı, bazen hiç. daha çok çocuklu aileler yapardı bunu.. çünkü onlar çocuklarıyla uğraştığı için pek gitmezdi arabayı bırakmaya. genç yaştaki sevgili çiftleri de. çocuk genelde kıza hava olsun diye götürmezdi yerine arabayı. şuana kadar ki kişisel rekorum 7tl
allaha şükürler olsun o dönemleri atlattık. ama işin garip yanı ne zaman böyle marketlere gitsem gözüm boş arabalara takılır. para için değil ha, dedim ya garip bir his bu. ne desem anlatamam yani.. görüp alacağımdan da değil ya, o eski hisler işte..
siz siz olun umudunuzu kaybetmeyin, umut gidince her şey gidiyor çünkü..
beylikdüzü değildir. çünkü beylikdüzü istanbul'da değildir..
kızaklı oto teybi kullanmış bi' neslin yaşadığı garip durum bu. arabayı sokağa parkettikden sonra kızaktaki teybi çıkartıp eve götürmek, sabah olunca alıp arabaya geri götürmek filan. bu ülkede yaşanmış garip durumların başında gelir..
bi' de teybi çıkartıp koltuğun altına koyma durumu var. hani çalmak isteyene; "ben çıkarttım teybi koçum eve götürdüm, nah çalarsın" imajı verme durumu.
öle işte..
bi' de teybi çıkartıp koltuğun altına koyma durumu var. hani çalmak isteyene; "ben çıkarttım teybi koçum eve götürdüm, nah çalarsın" imajı verme durumu.
öle işte..
(bkz: bu konuda içim rahat)