Sık geçen başlıklar

indirimli camel white 10

ekşi profili
göz görmezse gönül katlanır diyerek otel odası kettleını gönül rahatlığıyla kullanırım, çarşaflara nevresimlere ağzımı yüzümü süre süre uyurum, küveti doldurur içinde çimerim… hayat böyle küçük şeylere takılmak için çok kısa ve vücudun mikroba da ihtiyacı var…
hep şunu savunuyorum, gerçekten seven bir erkek ve gerçekten seven bir kadını yan yana koyun, aynı testlere tabi tutun, erkek kadından çok daha yüksek skorla testi tamamlar. kadınlar ne kadar gerçekten sevse de yeri gelir bıkar, dert yanar, şikayet eder, vazgeçer. ama bir erkek gerçekten severse bir çok şeyi yutar, içinde halleder, en azından dener. çok uzun yıllar evliliği olan çiftlerle yapılan çalışmaların çoğunda kadınlar bencil davranırken erkekler hep karşı tarafı düşünerek hareket ederler.

dolayısı ile erkekler sevmeyi kadınlardan daha iyi biliyor ancak zor seviyorlar ve sevdiklerine de her zaman kavuşamıyorlar. her erkek hayatındaki kadını malesef her zaman sevdiği için hayatına almıyor. başka değişkenler devreye girince de erkekler sevmeyi bilmiyormuş gibi bir sonuç ortaya çıkıyor.
yukarda açık açık yazılan çalışan kadının götü başı ayrı oynar entrysine takılmayın. namus ve karakter ortam tanımaz. namuslu evinde de işinde de namusludur, karakterli evinde de işinde de karakterlidir. bırakın artık bu zaaflarmış, yok insanoğluymuş zırvalarını. her 8,9 saat vakit geçirdiğiniz adama gönlünüz kayacaksa da evlenip kimsenin sebebi olmayın bi zahmet. aldatmak ayağına gelen fırsatı değerlendirmek demek değildir, aldatmak bilerek isteyerek yapılan bir tercihtir. kimse çıkıp amalarla fakatlarla da haklı çıkmaya çalışmasın, erkek için de kadın için de sevginin sona ermesi, aşkın bitmesi gibi şeyler olasıdır, ayıp da değil günah da değil. ancak sevmediğin insana rol yapmak, hayatında tutmak ağır ah almaktır, insan altından kalkamaz sonra, dikkat etmek lazım. bütün hayatınız mahvolur da sebebini anlamazsınız.
yataktan kalkmakta, giyinmekte, evden dışarıya çıkmakta yaşanan zorluk. buz gibi havada yağışlı, rüzgarlı, çamurlu yollarda sürünmek. araç kullanmanın yaza göre çok konforsuz olması (görüş mesafesi vs). hemen hava kararması ve tabi ki doğalgaz faturası.
amma ağlamış kurye bey. getirsu’yu sırf gece 12.00 ye kadar sipariş getiryor diye zorunlu kullanıyorum, mahalledeki sucudan her zaman pahalı. o aradaki farkı ne için veriyorum; çalışma saatleri bana uyduğu için. siparişine su ekleyen adam neden ekliyor, zaten evine kadar taşımamak için. varoluş amacınız zaten kapınıza kadar getiriyoruz olayıyken, getirmiycem demek biraz komik oluyor. sipariş sınırı vs yoksa da hak verilmez alınır, isteyin, olmadı toplu olarak bir gün çalışmazsınız, olur biter. akılları başlarına gelir. zaten patron takımı bu z kuşağından korkuyor, ne yaptırdınız kâr. bastırın, hakkınızı alın.