Sık geçen başlıklar

getir kuryesinin su isyanı 2

ekşi'de gör
amma ağlamış kurye bey. getirsu’yu sırf gece 12.00 ye kadar sipariş getiryor diye zorunlu kullanıyorum, mahalledeki sucudan her zaman pahalı. o aradaki farkı ne için veriyorum; çalışma saatleri bana uyduğu için. siparişine su ekleyen adam neden ekliyor, zaten evine kadar taşımamak için. varoluş amacınız zaten kapınıza kadar getiriyoruz olayıyken, getirmiycem demek biraz komik oluyor. sipariş sınırı vs yoksa da hak verilmez alınır, isteyin, olmadı toplu olarak bir gün çalışmazsınız, olur biter. akılları başlarına gelir. zaten patron takımı bu z kuşağından korkuyor, ne yaptırdınız kâr. bastırın, hakkınızı alın.
çalışma o zaman amk. adam uygulamaya girmiş su var almış getireceksin tabi. yarım ekmek tavuk döner siparişi veren adama garson kızabilir mi neden tüm yemiyorsun diye.