sergen ve alex'e sorsanız onlar da hagi der
not : fenerbostan spor
Sık geçen başlıklar
boyle nick olmaz mi 4
ekşi profilial oyunu sok götüne kardeşim. istersen tayyip erdoğan'a ver istersen hiç kullanma. aq yerinde ay sonunu zorla getirmeye çalışan, hem sosyal mecrada, hem sosyal medyada fikrini beyan etmekten bile it gibi korkanlara cennetin kapılarını açmayacağız, cehennemin kapılarını kapatacağız diye yalvarıyoruz resmen. artık ben de zıvanadan çıktım. dolarla para kazanıyorum, istediğim an yurtdışına çıkma şansım var. çokta sikimdeydi ne düşündüğünüz.
bu fiyatlarla girerse kimse togg'un yuzune bakmaz. togg'un 500km menzillisinin muadili 500bin fark ediyor. tesla'nın marka algısı için bu fark değer. togg yeni bir fiyat politikası belirlemeli
hiç anlamıyorum ben. hep sanki nezaket gösteriyorlarmış gibi geliyor bana. belki de gerçekten öyle