fanatik derecesinde beşiktaşlıyım. en sevdiğim futbolcu sergen'dir. ilk maçında görüp kendisine bayılmıştım. çocukluk idolümdü. ben bile hagi derim. hani derler ya sergen çalışsa hepsini geçerdi diye. sergen ne kadar çalışırsa çalışsın hagi'yi geçemezdi.
alex mi sergen mi derseniz istatistikler alex der benim gibi duygusallar ise sergen.
üzülerek söylüyorum ki futbolda duygusallığa yer yoktur.