Sık geçen başlıklar

sıcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak 4

ekşi'de gör
mgm bile mevsim normallerinin 10 derece üstünde sıcaklıklar diyor buradaki herbokologlar mevsim normalleri abartmayın diyor. bunun temmuzu var ağustosu var.

dünya gg.
herkes klimadan, hazirandan vs bahsetmiş. farkında mısınız? ölüyoruz.

yakında tüm ağaçlar kuruyacak, kurumayalar yangınlarla yok olacak, aşırı buharlaşmadan alakasız yerlerde tufanlar yaşanacak, muhtemelen içme suyu dahi bulamayacağız.

bu sonun başlangıcı değil, şuan bildiğin sonun içindeyiz.
adana sıcağını şöyle anlatayım: yediğimiz yemekler midemizde bozuluyor sıcaktan,deli olacağız bu gidişle.
hava o kadar sıcak ki dedem fazlalık yapmasın diye takma dişlerini bile çıkardı..