5/10 bile olsa eğitimli kızı tercih ederim. belli bir yaştan sonra cehalet hiç çekilmiyor.
Sık geçen başlıklar
iste hepsi bu 14
ekşi profilizamanı geldiğinde şevket çoruh tarafından garip konta devredilecektir.
(bkz: iq'dan sıfır atmak)
(bkz: iq'dan sıfır atmak)
(bkz: are you talking to me)
sözlükte siyasi analizin kıraathanelerden beter olduğunu göstermiş referandum. ulan okyanus ötesinden bir milletin kaderini çomar olup olmamakla yorumluyorsunuz. kimsenin bilgiye ulaşma, araştırma, neden böyledir deme isteği yok. barışa hayır demiş ve kolombiyalı çomar. peki neden hayır demiş? karşı gruba vaatler mi yüksek, barış bizdeki çözüm süreci gibi örgütün daha da güçlenip daha büyük zararlar vermesine mi yol açacak, arkaplanda daha büyük olumsuzluklar mı söz konusu bunlar kimsenin umrunda değil. çomar dediklerinden daha pis güdülen, her bku emperyalizme bağlayıp, her konuda ahkam kesen kıraathaneci dayılardan daha pis bir güruh oluşmuş burada.
çözüm süreciyle ilgili bi referandum yapılsa bu ülkede hayır derdim, yine derim çünkü terörle masaya oturunca burnumuzun boktan elimizin kandan çıkmadığı aşikar. buna elin kolombiyalısının bi sikim bilmeden çomarlık ehehe diye yorum yapması kadar dangalakça şu sonuçları bu düzeyde yorumlamak.
çözüm süreciyle ilgili bi referandum yapılsa bu ülkede hayır derdim, yine derim çünkü terörle masaya oturunca burnumuzun boktan elimizin kandan çıkmadığı aşikar. buna elin kolombiyalısının bi sikim bilmeden çomarlık ehehe diye yorum yapması kadar dangalakça şu sonuçları bu düzeyde yorumlamak.
akla üç kuruş için, iktidara takla atmak için türlü kılıklara girip taraftarı, takımı yarı yolda, kaosun göbeğinde bırakıp gidenleri getirmiş gerçek galatasaraylı, gerçek imparator.
cemaat diye diye ülkenin anasını siktiniz hala daha seküler seküler diye zırlıyorsunuz amına koyayım.
gidin bi seccade alın, lan onu da almayın gidin camide namazınızı kılın. cömeaağğttt cömeağğtt diye diye anasını siktiniz ülkenin. meclisi bombalattınız amına koyayım daha hala sekülermiş. siktir !
gidin bi seccade alın, lan onu da almayın gidin camide namazınızı kılın. cömeaağğttt cömeağğtt diye diye anasını siktiniz ülkenin. meclisi bombalattınız amına koyayım daha hala sekülermiş. siktir !
pompalı tüfeğe güçlü algısı yaratan başlıca unsur half life'dır. köşeyi dönüp karşınızda beliren düşmana mouse'un sağ tuşuyla çift saçmayı dayar amele sümüğü gibi yapıştırırdınız duvara.
tank vatandaşı ezmeden önce asla isyana meyletmemiş dünyanın en huzurlu halkı olmuş bir halkın isyanıdır. dikkatlerden kaçmasın.
huzurdan triportör gezdirilmesi gereken muhteşem sokaklarda tanka ne gerek var acaba onu anlamadım.
huzurdan triportör gezdirilmesi gereken muhteşem sokaklarda tanka ne gerek var acaba onu anlamadım.
internette gördüğü her hatayı müthiş bir tespit zannedip sözlüğe aktaran aynalı sazanlara göre bir akvaryumdur. çocuk musunuz amına koyim ya, altıüstü adamın rakamlarla arası iyi değilmiş yanlış yazmış napalım sabaha kadar ilan sahibine sövüp taşak mı geçelim, napalım?
hdp de türkiye cumhuriyetinin bir siyasi partisi olduğu için olağan davranış. asılmamışsa eksik kalmış demektir polisimiz de tamamlamış işte ne güzel. yok bayrağı hazmedemiyorsan git o binayı kandile kur, siyasetini de o topraklarda yap kardeş.