Sık geçen başlıklar

delimine 6

ekşi profili
ya bu adamı hak ediyoruz biz ya.
yıllardır tükendik, yeter.

bu aydınlık, barışçı, gülebilen adamı hak ediyoruz artık lütfen yahu.
katil mert zülfikar'ın aşağılık cümlesi.
binali yıldırım'ın yeğeninden yardım alarak cinayet işleyen pislik.

şu an bir yerlerde gerçek bir korkak gibi saklanıyor bu lafın sahibi.
ama unutma mert, ister bir kulübede saklanıyor ol ister 5 yıldızlı bir otelde fark etmez: pisliksin.
köpek pisliğinden, domuz pisliğinden farklı değilsin.
o canını aldığın gencecik insanın yaşaması gereken hayat, senin ayağına dolansın inşallah ömrün boyu.

alet olanlar cezasını çekecektir illa ki.
başbakan yeğeni, sen de dahil.
bugün, yarın. elbet bir gün.
be my eyes (gözlerim ol) isimli ios uygulaması.

apple cihazına bunu indiriyosun (telefon veya tablet), kayıt oluyosun, dünyadaki bu app'i kullanan görme engelli insanlara yardım ediyosun. şöyle;

mesela app'ı kullanan insan bir sokak tabelasının önünde, fakat kabartmayı okuyamıyor. app'ı açıp online olan herkesin görebileceği bir arama yapıyor, kim müsaitse açıp kamerasını doğrultmasını bekliyor. tabelayı görmeyen insana yazıyor (telefonu ona mesajı okuyor), ve bitti gitti.
app'ı kapatıp, hayatına devam ediyosun.

not: app'ın girişinde bir sayaç var. gösteriyor ki şu ana kadar 84bin kişiye yardım ulaşmış. ne güzel bişey yav.