servisin götüne yapıştığı için ne sağ taraftaki tabelayı görüyor nede yol ayrımını.
iyi olmuş.
Sık geçen başlıklar
hohhoh34 7
ekşi profilipentagram yazanlar var..
yok metallica amk.
yok metallica amk.
hahaha ingiliz burnu ile foça merkez yürüyerek 20 dk. hadi 30 dk olsun. azcık adım atsan ileride hemen tekel filan var zaten.
habere bak mahsur kaldılar, ölüyorlar. ciddi ciddi uzak bir yer olsa, toplanıp o taş bariyerleri kenara çekmicekler demek.
edit : eski foça diye bir yer yoktur. orası foça'dır. he bide yeni foça var. eski yok ama.
habere bak mahsur kaldılar, ölüyorlar. ciddi ciddi uzak bir yer olsa, toplanıp o taş bariyerleri kenara çekmicekler demek.
edit : eski foça diye bir yer yoktur. orası foça'dır. he bide yeni foça var. eski yok ama.
ufacık çocuk, altına sıçabilir, o yüzden yolculuğa çıkmadan önce bir önlem alayım vs gibi düşünmeyen yazarın şikayeti.. kendi çocuğunu düşünme, thy düşünsün ama. çünkü para verdin.
biz'de böyle. çocuk yaptıysan, her şey senin için düzenlenmeli. çocuk yaptın çünkü.
"oğlum korkup ağlıyor, sorun değil." belki diğer para veren yolcular için sorun olur ağlama gürültüsü ama bilemedim ?
edit : okuma özürlü yazarlar, kıyafet değil, çocuk bezli gibi mesaj atıyor. yazdığım yazıda kıyafet ile ilgili bir şeyden bahsettiğimi sananlar ne ile besleniyor çok merak ediyorum.
biz'de böyle. çocuk yaptıysan, her şey senin için düzenlenmeli. çocuk yaptın çünkü.
"oğlum korkup ağlıyor, sorun değil." belki diğer para veren yolcular için sorun olur ağlama gürültüsü ama bilemedim ?
edit : okuma özürlü yazarlar, kıyafet değil, çocuk bezli gibi mesaj atıyor. yazdığım yazıda kıyafet ile ilgili bir şeyden bahsettiğimi sananlar ne ile besleniyor çok merak ediyorum.
türbanlı bacım edebiyatı da iş yapmayacak artık anlaşılan. demek ki neymiş olay türban din dil ırk değilmiş. adamlar o ufak beyinlerinin anlamadığı her şeye karşı.
edit : imla
edit : imla
''abim garantisi benim'' diyen 2. el cep telefoncu gibi konuşuyor lan adam. izlerken dolandırıldım amk.