Sık geçen başlıklar

makas atarken refüje çıkmak 2

ekşi'de gör
eğer önündeki aracın sağında bir bisikletli veya motosikletli olsaydı ya da kenarda bekleyen bir yaya olsaydı muhtemelen şuan ölmüş olacaktı, en iyi ihtimalle vücudundaki birçok kemik kırılmış olacaktı, önünü hiç görmeden gaza basarak sağdan geçmeye çalışmak nasıl bir psikolojinin ürünüdür gerçekten anlamıyorum. insan böyle bir şeye neden gerek duyar onu da anlamıyorum. bu tarz videoları izlediğimde inşallah masum birilerini öldürmeden böyle sürücüler geberir gider diye dua ediyorum.
servisin götüne yapıştığı için ne sağ taraftaki tabelayı görüyor nede yol ayrımını.

iyi olmuş.