içimizi ısıtan sıcacık görüntüler ortaya çıkmış.
dat dat daaaat dat daaat... çat.
Sık geçen başlıklar
n62 16
ekşi profilitürkler kendilerini sandıkları gibi biraz haysiyetli bir millet olsa insanı köpek yerine koyan bu saçma sapan sisteme çoktan itiraz ederlerdi ama böyle davranılmayı seviyorlar malum şimdiye kadar kendilerini yönetmek için seçtikleri kişilerden de anlaşılacağı üzere.
şimdi sen bir fransıza bir almana desen ki
-seni ülkeme sokmak için en özel bilgilerinin hepsini topla. maaşını, varlıklarını neyin varsa getir. sigorta yaptır. ben normalde bu işler için elçiliklerde adam çalıştırmam lazım ama kim uğraşacak. işleri taşeron aracı firmalara devrettim. onlara başvuru yapacaksın. müsait olurlarsa sana randevu verecekler.
-bu bir kamu hizmeti olmasına rağmen aracı firmalar seni daha çok soyabilmek için prime time vs gibi yollar kullanabilir bizi ilgilendirmez. bize 80 euro vereceksin bu firmalara da ne isterlerse onu vereceksin. itiraz yok.
-bize getirdiğin 5000 sayfa belgeyi belki inceleriz belki de incelemeyiz o bizim bileceğimiz iş. vize için hiç bir kriterimiz yok. skimizin keyfine red de edebiliriz. direk 6 ay 1 sene de verebiliriz. red edersek iade filan yok. unut o parayı.
-işlemler 15 gün de sürebilir 45 gün de. ki bu sadece turistik vize için. işçi mişçi için aylarca bekleyebilirsin.
-hadi git şimdi rahatsız etme beni.
o almanla fransız başına yıkar o elçiliği. bizim millet napıyor. ödül verilmiş köpek gibi seviniyor bir de. bana 3 yıl verdiler demek sorun sizde diyor. inanılmaz gerçekten de.
-
şimdi sen bir fransıza bir almana desen ki
-seni ülkeme sokmak için en özel bilgilerinin hepsini topla. maaşını, varlıklarını neyin varsa getir. sigorta yaptır. ben normalde bu işler için elçiliklerde adam çalıştırmam lazım ama kim uğraşacak. işleri taşeron aracı firmalara devrettim. onlara başvuru yapacaksın. müsait olurlarsa sana randevu verecekler.
-bu bir kamu hizmeti olmasına rağmen aracı firmalar seni daha çok soyabilmek için prime time vs gibi yollar kullanabilir bizi ilgilendirmez. bize 80 euro vereceksin bu firmalara da ne isterlerse onu vereceksin. itiraz yok.
-bize getirdiğin 5000 sayfa belgeyi belki inceleriz belki de incelemeyiz o bizim bileceğimiz iş. vize için hiç bir kriterimiz yok. skimizin keyfine red de edebiliriz. direk 6 ay 1 sene de verebiliriz. red edersek iade filan yok. unut o parayı.
-işlemler 15 gün de sürebilir 45 gün de. ki bu sadece turistik vize için. işçi mişçi için aylarca bekleyebilirsin.
-hadi git şimdi rahatsız etme beni.
o almanla fransız başına yıkar o elçiliği. bizim millet napıyor. ödül verilmiş köpek gibi seviniyor bir de. bana 3 yıl verdiler demek sorun sizde diyor. inanılmaz gerçekten de.
-
devlet ve üniforma fetişizminin bu kadar güçlü olduğu toplumlarda polis naparsa yapsın hiç bir zaman eleştirilemez. anayasal hakkını kullanan, sakince taleplerini dile getiren öğretmenlere de saldırır, köyüne taş ocağı açılmasını istemeyen köylülere de. bunu rahatça yapar zira toplumdan tepki görmeyeceğini biliyordur.
korkunç bir olay olmasına rağmen işte herkes başını kuma gömüyor. herkes banane diyor. bu tavırları ile ülkenin geldiği durum arasındaki bağlantıyı kuramıyor.
korkunç bir olay olmasına rağmen işte herkes başını kuma gömüyor. herkes banane diyor. bu tavırları ile ülkenin geldiği durum arasındaki bağlantıyı kuramıyor.
adamlar hastalığı bahane edip yıllardır özlemini çektikleri fantazileri hayata geçiriyolar.
diyanetlerin bütçelerini atsana bbc. o zaman direk lideriz.
türk milliyetçiliğinin ne kadar içi boş, kof olduğunu bu uygur türkleri meselesi kadar hiç bir şey gösteremedi. adamlar hem müslüman, hem türk, adamlar cumhurbaşkanlığı forsundaki bir yıldızı temsil ediyor hesapta. gomonist çinliler tarafından her türlü işkenceyi görüyolar ama ülkenin ne müslümanı ne milliyetçisi gık diyebiliyor. niye? işte öyle. menfaatten öte köy yok. gerisi fasa fiso.
bol miktar tuzu kuru yasak fetişisti adam var. adamlar yasak seviyor. güdülmek istiyorlar sürekli. o yüzden tünelin ucunda ışık yok gibi.
yok öyle bedavaya virüs öldürmek. önce vergisini verecen.
diyaneti, limak cengiz kolini, akp çocukları, ak trolleri hepsi gagalarını açmış yavru kuşlar gibi mama bekliyor. biraz fedakarlık canım.
diyaneti, limak cengiz kolini, akp çocukları, ak trolleri hepsi gagalarını açmış yavru kuşlar gibi mama bekliyor. biraz fedakarlık canım.
(bkz: at bi sakal)
diyanetteki gizli issizlere maas, aktrollere maas, yandas muteahhite hakedis, sarayin elektrigi suyu, yeni saraylarin insaati para lazim kardesim. gocunma biraz fedakarlik.
2023 te bi yerden para bekliyorum sozum soz.
diyanetteki gizli issizlere maas, aktrollere maas, yandas muteahhite hakedis, sarayin elektrigi suyu, yeni saraylarin insaati para lazim kardesim. gocunma biraz fedakarlik.
2023 te bi yerden para bekliyorum sozum soz.
"bizi eleştiriyolar demek ki doğru yoldayız" diyen embesillerin çoğunluk olması sebebiyle ülke her geçen gün biraz daha boka batıyor.
rüşveti bile dolarla olan ülkede pek bi hoş açıklama.
iki taraftan 100'er milyon adam ölse kimsenin skinde olmaz ak. zira adamlar kalabalık.
ulan sanki çok matah bir milletmişiz gibi herkes "avrupa'nın ikiyüzlülüğü" demiyor mu ifrit oluyorum arkadaş. avrupa ikiyüzlü, araplar hain, kürtler zaten insan değil, ermeniler böyle, yunanlılar şöyle bi siz adamsınız dünyada. insanda biraz utanma olur be. adamların şartları ne , demokrasi,düşünce özgürlüğü, hukuk, işler bir serbest piyasa ekonomisi, temel insan hakları, çevre duyarlılığı, gıda güvencesi vs vs. hangisinde en ufak bir ilerleme var, hangisinde şunu yaptık diyebiliyorsunuz. türkiye'de hukuka tecavüz eden, yolsuzlukta rekorlar kıran adamları tekrar tekrar seçip hangi yüzle ikiyüzlü diyorsunuz ulan başkalarına. işiniz gücünüz ona buna içi boş atar yapmak.
her biri avrupada hükümet düşürecek rezaletlerin günü birlik yaşandığı bu ülkede yaşayıp da hala mağduru oynamak tam bize göre.
her biri avrupada hükümet düşürecek rezaletlerin günü birlik yaşandığı bu ülkede yaşayıp da hala mağduru oynamak tam bize göre.
(bkz: volkswagen golf)
mantık aranmaması gereken bir bakan beyanı daha. tabii ki mordor çevre bakanından.
http://www.hurriyet.com.tr/…-emrine-veriyo-40243399
türkçe çevirisini herkes biliyor yazmaya gerek yok. müteahhit wins.
http://www.hurriyet.com.tr/…-emrine-veriyo-40243399
türkçe çevirisini herkes biliyor yazmaya gerek yok. müteahhit wins.
(bkz: süper olay)
%100 etkili, çalışıyor. motoru olanlar da gaz verip destek olurlarsa yakında düzlüğe çıkacaz ha gayret. asılın kornalara.
%100 etkili, çalışıyor. motoru olanlar da gaz verip destek olurlarsa yakında düzlüğe çıkacaz ha gayret. asılın kornalara.