Sık geçen başlıklar

gudumlu oklava 4

ekşi profili
aksiyon filmi tadında takip ettiğim protestolardır.

yalnız dikkatimi çeken bir konu var kürtçe atılan tek slogan "biji serok" diğer sloganlar hep türkçe atılmış yakıştıramadım. ana dilde protesto hakkı verilmeli

ayrıca türk yetkililerin bu olaylardaki kişileri bir şekilde tespit edip türkiye'ye giriş yasağı koyması gerektiğini düşünüyorum yakında bize iteleyebilirler.