Sık geçen başlıklar

zor günlerden geçenlerin bildiği en iyi şey 18

ekşi'de gör
geçer geçer bu da geçer
neler neler geçmedi ki...

geçer tabii ki ama göğsün bir yangın yeri ve sonrasında derin yaralarla kalmış bir serseri.
tamamen yalnızsın. herkes gelip gidiyor. eş, anne, baba, evlat, kardeş, arkadaş... bir sen kalıyorsun kendinle.
zor günlerdeki en büyük tuzak;
özgüvenin düşmesi ile birlikte, içinde bulunan durumunun, sonsuza kadar süreceği hissiyatı.insan bu durumu bilse de bu tuzağa düşüyor.
her gecenin sabahı, her kışın bir baharı olduğu.
tünelin ucunda ışık var..
"her gecenin sabahı var".
eee, her sabahın da gecesi var, ne oldu şimdi?

"geçecek, bu yaşadıkların seni daha güçlü kılacak."
hayata güçlenmek için mi mutlu olmak için mi geldim arkadaşım. nedir bu güçlü olma, kırılmama sevdası.

"emin ol, daha iyi günlerin olacak, o günlerin kıymetini bileceksin."
ulan insanca yaşıyorum zaten, insanca yaşamak iyinin, güzelin, hataların, özürlerin, affedişlerin, affedilişlerin, sevmelerin, sevilmelerin, yalnızlıkların, paylaşmaların ve daha birçok duygunun yaşanması zaten başlı başına. asıl bugün siz, söylediklerinizle insanca yaşamayı bozup yerine sikko sikko felsefeler getirerek bulamadığınız anlamları sıçma peşindesiniz. dünyanın yavşaklığı da burda işte. insanca yaşamak amacındaysan, seni bi güzel kıçının üstüne oturup gidiyo dünya, adına da "zor gün" deniliyo. ondan sonra geçecekler, sen de şeytan olacaksınlar falanlar filanlar.

t: kabullenemediğim, kabullenilmesini de saçma bulduğum teselli cümleleri.

bilindik en iyi şeyler bunlar benim için işte. hızlı tüketenlerin, yolsuzlukların, adaletsizliklerin yaraladığını ve burdan çıkışın da tek başına olmayacağını öğrendim hep.

ölüm hariç, ölüm en büyük kaybediş işte. ona diyebileceğim hiçbir şey yok, anılarda yaşatıyorum kaybettiklerimi.
zor günlerden geçerken dönüştüğün kişiye, gelecekteki zor günlerde ihtiyacın olacak. hayat cebine koydukların kadar kolay, yolda kaybettiklerin kadar zor.
iç dünyan sağlıklı değilse, ona dönüp dönüp durmaman gerektiği. ve öncelikle neyin sağlıklı olduğunu öğrenme becerisi geliştirip iç dizaynını sapasağlam inşa etmen gerekliliği.
hiç kimse vazgeçilmez değildir. bu cümle bana çok klişe gelirdi ama doğruymuş, facebook'ta soyadının değiştiğini görünce anladım.