35 olarak devam ettiğim olay. hiç evlenmemek, yanlış kişiyle evlilikten daha iyidir. 200bin değil 20 milyon kazan, yanlış evlilik 20 tl'ye mahkum eder.
Sık geçen başlıklar
false pretension 11
ekşi profilikeko arabası değil kekoların genelde tercih ettiği arabadır. her bmw kullanan keko değildir. bmw'ye bok atan ya alamadığı için kıskançtır ya da ağır bir marka fanıdır.
2005 2006 yıllarıydı. ad ve soyadımla almıştım. üzerinden 14 sene geçti. benimle aynı ad ve soyadımı kullanan ve yaptığı işte ünlü birisi yüzünden şirketlerden mail aldığım oluyor. yanlış kişiye mail atıyorsunuz demek yerine artık ben kendi yorumumu katarak cevap veriyorum. geçenlerde reklam şirketinden yaptıkları reklam işleri mail olarak gelmişti ve yorumlamamı istemişlerdi. bok gibi olmuş beğenmedim bi daha çekin diye cevapladım. bu kadar.
allahın gerzek reklamcısı atacağı maili teyitlemeden bana mail yolluyorsa ölsün, bitsin, o işi bıraksın.
allahın gerzek reklamcısı atacağı maili teyitlemeden bana mail yolluyorsa ölsün, bitsin, o işi bıraksın.
araklaması bu videodandır.
gelen mesajlar üzerine edit: videoyu tekrar izledim. 18 dk'lık videonun yarısı (hem görüntü hem de bilgi olarak) bbc'den, diğer kısmı röportaj ve kendi görüntüsü. fair use içersinde bakarsak sanki bu konuyu nasıl aştığını merak ettim. sadece videonun başında "bbc'nin o kamplara gidip görüntü çektiğini" belirtiyor. video üzerinde ne bbc arşivine ait olduğuna dair bir yazı ne de açıklama kısmında bir atıf var. ayrıca youtubedaki copyright algoritmasına takılmamak için bbc'nin çektiği videonun çözünürlüğünü biraz düzelterek ve sarı font üstüne altyazı ekleyerek atlatmaya çalışmış.
videonun amacı güzel olabilir ama ordan buradan takla atarak araklama yapmak etik değil. bunu ilk kez yapmıyor bu arkadaş.
gelen mesajlar üzerine edit: videoyu tekrar izledim. 18 dk'lık videonun yarısı (hem görüntü hem de bilgi olarak) bbc'den, diğer kısmı röportaj ve kendi görüntüsü. fair use içersinde bakarsak sanki bu konuyu nasıl aştığını merak ettim. sadece videonun başında "bbc'nin o kamplara gidip görüntü çektiğini" belirtiyor. video üzerinde ne bbc arşivine ait olduğuna dair bir yazı ne de açıklama kısmında bir atıf var. ayrıca youtubedaki copyright algoritmasına takılmamak için bbc'nin çektiği videonun çözünürlüğünü biraz düzelterek ve sarı font üstüne altyazı ekleyerek atlatmaya çalışmış.
videonun amacı güzel olabilir ama ordan buradan takla atarak araklama yapmak etik değil. bunu ilk kez yapmıyor bu arkadaş.
"amerikaya büyük şok! tatlıses çiğköfte amerikadan çekiliyor." tarzında tepki beklediğim rest çekmedir.
bana kalırsa o kadar üzücü bir fotoğraf değil. 80li yaşlarında ağır beyin kanaması yaşamış bir insan olarak yine de iyi görünüyor, maşallahı var. suratının sağ kısmı geçirdiği beyin kanamasından dolayı çökmüş. bu olağan bir olay. konuşmasını ve el kol koordinasyonunu merak etmiyor değilim. geçmiş olsun.
nato'ya bağlı bir ülkenin terör örgütüne yaptığı bütçe ayırımıdır.
doktor söyleseydi iltifat olabilecek bir sözdü.
(bkz: aracımı pezevenkle)