Sık geçen başlıklar

32 yaşında hala evlenmemiş olmak 3

ekşi'de gör
yasemin sakallıoğlu geçen bir cümle kurdu bence güzeldi.
“30 dan sonra evlenenler üzülmesin, çünkü ilk boşanmanızdan kurtulmuşsunuz demektir.”
35 olarak devam ettiğim olay. hiç evlenmemek, yanlış kişiyle evlilikten daha iyidir. 200bin değil 20 milyon kazan, yanlış evlilik 20 tl'ye mahkum eder.
fazla kafaya takılmaması gerekendir. evlenirsin, bir yıl sonra çocuk yapmıyor derler, çocuk yaparsın ikinci çocuk yok mu derler.insanlar sürekli başkalarının hayatında dile getirecek eksik bir şeyler bulurlar.kendi hayatınıza bakın, bol bol evli arkadaşlarınızın sorunlarını dinleyip oh be ben ne rahatım diyin.