Sık geçen başlıklar

gmail'e davetiyeyle üye olmuş efsanevi nesil 1

ekşi'de gör
2005 2006 yıllarıydı. ad ve soyadımla almıştım. üzerinden 14 sene geçti. benimle aynı ad ve soyadımı kullanan ve yaptığı işte ünlü birisi yüzünden şirketlerden mail aldığım oluyor. yanlış kişiye mail atıyorsunuz demek yerine artık ben kendi yorumumu katarak cevap veriyorum. geçenlerde reklam şirketinden yaptıkları reklam işleri mail olarak gelmişti ve yorumlamamı istemişlerdi. bok gibi olmuş beğenmedim bi daha çekin diye cevapladım. bu kadar.

allahın gerzek reklamcısı atacağı maili teyitlemeden bana mail yolluyorsa ölsün, bitsin, o işi bıraksın.