Sık geçen başlıklar

suriyelilere laf edeni keserim 1

ekşi'de gör
devlet devletlik yapıp şuna "gel bakalım bir de bize anlat derdini" dese, bu kabadayılık yapan ibneler lahey adalet divanından avrupa insan hakları mahkemesine, oradan uluslararası af örgütüne, oradan bilmem ne sik sok alman vakıflarına kadar her yere zırlarlar "faşist türk devleti bizi eziyor" diye. sonra yine biz "barbar türk" oluruz. son 300 yıldır ülkenin yumuşak karnı, hassas noktası azınlık meselesiyken kasıtlı olarak yeni azınlıklar yaratanların niyetini iyi göremiyorum. kimse kusura bakmasın.

ekleme: bir de yoldan geçen birisi bu sözü duyup diyen şahsı bir güzel dövse, başımızdaki hükümet muhtemelen kendi vatandaşının değil, bu lavuğun arkasında durur.