bir spikerin futbolcuları ve hakemi konuşturması kadar itici bir şey olamaz.
modric geldi, çekilin diyor çeekiliiin. biz daha ölmedik.
lunin, ananızı sikerim, penaltıları bana bırakın diyor.
rudiger attı, okyanuslardan gelen buz gibi yarrammı yer misiniz dercesine koşuyorrrrr. rudigeerrr.
italyan, ayrılın ananızı sikerim final minal dinlemem diyor. oyuncular hemen ayrıldı. carvajal şaşkın ben ne yaptım yarram diyor bakışları, bu dakikalarda çok dikkatli olmalı carvajal sarı kartı var.
bu kadar saçma sapan maç anlatılmaz, ciddi söylüyorum. şaklabanlık bu.
pilavustu bilgisayar
18.04.2024 09:58 ~ 10:01