görsel vergisiz değeri 554.392 lira olan ama 1.204.000 liraya satılan kia stonic aracın 649.608 lirası vergiden oluşuyor, böyle bir gelirden kim vazgeçer.
tanım yok sadece basit bir soru.
ekleme: kia reklamı yapıyorsun diye mesajlar mı atılır gözünüzü seveyim, şu an bildiğim fiyat detayı veren tek firma kia olduğu için oradan örnek verdim.
Sık geçen başlıklar
nikimikaybettimhukumsuzdur 10
ekşi profili(bkz: tarım bakanlığının planlı üretime geçmesi) olarak düzeltilebilir.
bunu söyleye söyleye milletin dilinde tüy bitti ama bizimkiler daha yeni uygulamayı düşündüler, düşündüler diyorum çünkü gerçekleştirebileceklerini sanmıyorum.
zaten tarım ve hayvancılıkla uğraşanların yaş ortalaması 53 olmuş, para kazanamadığı için tarım yapacak kimse kalmamış, yeni nesil ve şehirde yaşayanlar olarak saksıda ki çiçeği bile 2 ayda çürütüyoruz.
bu saatten sonra zor iş.
edit: planlı üretim ile yetecek kadar üretim olur, şimdiye kadar olduğu gibi bazı ürünler çok üretildiği için para etmeyip diğer az üretilenin fahiş fiyat bulmasının önüne geçilerek bütün çiftçilerin kazandığı bir düzen kurulabilir.
tabi samimiyet ile istenir ve uygulanır ise.
bunu söyleye söyleye milletin dilinde tüy bitti ama bizimkiler daha yeni uygulamayı düşündüler, düşündüler diyorum çünkü gerçekleştirebileceklerini sanmıyorum.
zaten tarım ve hayvancılıkla uğraşanların yaş ortalaması 53 olmuş, para kazanamadığı için tarım yapacak kimse kalmamış, yeni nesil ve şehirde yaşayanlar olarak saksıda ki çiçeği bile 2 ayda çürütüyoruz.
bu saatten sonra zor iş.
edit: planlı üretim ile yetecek kadar üretim olur, şimdiye kadar olduğu gibi bazı ürünler çok üretildiği için para etmeyip diğer az üretilenin fahiş fiyat bulmasının önüne geçilerek bütün çiftçilerin kazandığı bir düzen kurulabilir.
tabi samimiyet ile istenir ve uygulanır ise.
bu tarz paylaşımların kocişimin bana soktuğu sik noktasına gelmesi yakındır.
ek 2.1: mesaj ile beni terbiyeye davet eden arkadaşlar oldu, ama ben bazı konularda çirkinleşmeden kendimi ifade edemiyorum, idare edin.
ek 2.1: mesaj ile beni terbiyeye davet eden arkadaşlar oldu, ama ben bazı konularda çirkinleşmeden kendimi ifade edemiyorum, idare edin.
7-12 bin arası maaş alan kişiler sosyal hayattan elenmeye devam ediyor.
evin balkonuna çeki düzen verip abi ben evimde mutluyum demeye alışalım.
ek1:
görsel
ben cafe oturma takımı alarak terasta ufaktan başladım.
evin balkonuna çeki düzen verip abi ben evimde mutluyum demeye alışalım.
ek1:
görsel
ben cafe oturma takımı alarak terasta ufaktan başladım.
kafam kaldırmıyor.
beyaz peynirli olanı patoloji numunesi kadar peynir içerir.
düğün salonu masrafı en fazla 1400 euro tutuyor, bu para ile uçak bileti bile alınamıyor iken hayal dünyasında yaşayan kızdır.
şu saatten sonra google haritalar ile yapılabilecek eylem.
edit: bu entry için bile özelden küfür yiyiyorum, rakamlar ortada inanmayan on dakikalık bir araştırma ile maliyet hesabı yapabilir.
eğer 400 bin liradan başlayan fiyatlarla otelde yemekli düğün yapmıyorsanız yurtdışına çıkmanız imkansız.
şu saatten sonra google haritalar ile yapılabilecek eylem.
edit: bu entry için bile özelden küfür yiyiyorum, rakamlar ortada inanmayan on dakikalık bir araştırma ile maliyet hesabı yapabilir.
eğer 400 bin liradan başlayan fiyatlarla otelde yemekli düğün yapmıyorsanız yurtdışına çıkmanız imkansız.
yarım ekmek sandviç'e 1.5 iskender parası istemesi.
on yılımı ipotek edemem dünyayı gezer anı biriktiririm diyen güruhun sesini kesmişlerdir.
(bkz: ne oldu pasinyan yol cekiyordun cebrayila)
(bkz: ne oldu pasinyan yol cekiyordun cebrayila)
yolun 400 km'yi geçmemesi.