(bkz: tarım bakanlığının planlı üretime geçmesi) olarak düzeltilebilir.
bunu söyleye söyleye milletin dilinde tüy bitti ama bizimkiler daha yeni uygulamayı düşündüler, düşündüler diyorum çünkü gerçekleştirebileceklerini sanmıyorum.
zaten tarım ve hayvancılıkla uğraşanların yaş ortalaması 53 olmuş, para kazanamadığı için tarım yapacak kimse kalmamış, yeni nesil ve şehirde yaşayanlar olarak saksıda ki çiçeği bile 2 ayda çürütüyoruz.
bu saatten sonra zor iş.
edit: planlı üretim ile yetecek kadar üretim olur, şimdiye kadar olduğu gibi bazı ürünler çok üretildiği için para etmeyip diğer az üretilenin fahiş fiyat bulmasının önüne geçilerek bütün çiftçilerin kazandığı bir düzen kurulabilir.
tabi samimiyet ile istenir ve uygulanır ise.
21.12.2022 · 45. sıra
nikimikaybettimhukumsuzdur
20.12.2022 16:09 ~ 21:56