madem ev, araba alamayacağız, o halde elimize geçen parayı son kuruşuna kadar tiki kahvecilerde harcayalım derdine düşen z kuşağı olmasa biz bunları çoktan dize getirirdik de işte...
z kuşağı ile bu kadar.
Sık geçen başlıklar
alcatel 22
ekşi profiliemekli tayfa, kendi mamalarına sıra gelinceye kadar her şeye göz yumdu, her ihaneti görmezden geldi, 4 parmak açıp recep, recep diye ünledi.
ne zaman ki ihanet onlara da dokundu, o gün sandığa gidip veya gitmeyip buna tepkisini gösterdi.
o emekli tayfa var ya, ah onların ben...
(bkz: sussam olmuyor konuşsam olmaz hakim bey)
ne zaman ki ihanet onlara da dokundu, o gün sandığa gidip veya gitmeyip buna tepkisini gösterdi.
o emekli tayfa var ya, ah onların ben...
(bkz: sussam olmuyor konuşsam olmaz hakim bey)
"pardon, bir karışıklık olmuş, sizinle de hemen ilgileniyorum" denmesi durumunda kapanabilecek mesele.
sorunsuz yaşamak bize haram.
sorunsuz yaşamak bize haram.
chp yabancı danışman getirse bunların kökleri dışarıda, batıdan emir alıyorlar. akp getirince şak şak şak.
tanım: first republic bank eski ceo'su.
tanım: first republic bank eski ceo'su.
kaybetme hissiyatı sonunda ruhlarına işledi demektir. korku dağları bekler talha.
korkunun çaresi teslimiyettir.
korkunun çaresi teslimiyettir.
malak gibi oturup bunları seyredenler azaldı ha? vay be. evrim mi geçiriyoruz?
bunu ben deyince etkisi olmuyor nedense.
bu geri zekalılarda kavgayı ayırma kültürü neden yok?
john frieda benim hanımın halloween saçlarını epeyce adam etti. hafif hafif ışıldamaya bile başladı.
doğal gaz ilk geldiğinde, 3+1 evde sabah yakar, gece kapatırdık. hiçbir odanın kapısını kapatmazdık. o kadar ucuzdu. gençler bunları bilsin.
avrupa'nın gelir düzeyine yükselince yapacağımız şey.
merak etme sen.
merak etme sen.
kendilerine istanbul sokaklarını dar eden başta kediler, kargalar ve martılar yüzünden daha tenha bölgelere çekildikleri için yaşanan durum.
tabii bunun asıl sorumlusu da her köşe başına kediler için yiyecek bırakan hayvan severler. (serçeleri sevmiyorlar ama?!)
bol yiyecek bulan kediler, üredikçe ürüyor. onların yiyip bitiremediği mamaları kargalar ve martılar yiyor. onlar da çoğalıyor. ufacık boylarıyla serçelerin bunlarla baş etmesi olanaksız.
o yüzden gece 3'te o sivrisineğin vızıldamasıyla uykundan uyanıyorsun.
tropik bölge sineklerinin çoğalmasıyla bu sorunu daha da derinden hissedeceğiz.
tabii bunun asıl sorumlusu da her köşe başına kediler için yiyecek bırakan hayvan severler. (serçeleri sevmiyorlar ama?!)
bol yiyecek bulan kediler, üredikçe ürüyor. onların yiyip bitiremediği mamaları kargalar ve martılar yiyor. onlar da çoğalıyor. ufacık boylarıyla serçelerin bunlarla baş etmesi olanaksız.
o yüzden gece 3'te o sivrisineğin vızıldamasıyla uykundan uyanıyorsun.
tropik bölge sineklerinin çoğalmasıyla bu sorunu daha da derinden hissedeceğiz.
yahudi ve ermeni esnaflar, dükkana girdiğinizde sizi öyle bir karşılardı ki, prens charles gibi hissederdiniz. öyle bir ilgi ve güler yüz gösterirlerdi ki bir şey almadan çıkmaya utanırdınız. tabii her iyi şey gibi biz onları da kaçırdık, ortam at hırsızlarına kaldı.
sadece dış yıkama 50 tl olmuş. yılda bir idealdir.
bu ülkede herkes gücünün yettiğine saldırır. erkek kadına, kadın çocuğa, çocuk hayvana... bu böyle gider. bu ülkenin erkekleri ortadoğulu da diğerleri iskandinav filan mı sanıyorsunuz? hepimiz aynıyız.
kaskoda yıllık yapılan kilometreyi baz alan bir uygulamaya geçilmeli. adam var yılda 100 bin kilometre yapıyor, adam var 5 bin kilometre yapıyor. ikisinin riski aynı değil. aynı değilse aynı bedeli ödemek zorunda da olmamalı. ben aracını az kullanan biri olarak her gün kullanan biri kadar para ödememeliyim. örneğin sigorta şirketi, kendi kilometre sayacının takılmasını şart koşabilir.
gaz pedalına insan gibi dokunursan her arabada ekonomi sağlayabilirsin. 100 metre ileride ışıkların kırmızı yandığını gördüğün halde 10 metre kalana kadar gaza basıyorsan sen bir eşeksin ve tabii ki fazla ödeyeceksin.
3 kasım 2002'deki genel seçimde, başbakan ecevit'in dsp'si %1,22'lik oy oranına düşmüştü. halk, 2001 krizinin bedelini ödetmişti. ecevit'in günahı neydi ki?
bu vesileyle çocuklara kişisel sınırlarının nerede bittiğini, başkalarının kişisel sınırlarının nerede başladığını öğretmeyen ana-babaları da hatırlayalım.
böyle yetiştirilen çocuklar, yetişkinliklerinde toplum içinde büyük zorluk çekecekler.
daha dün, yeni işe aldığımız eleman (21), video toplantıda, annesine bir araba laf saydı.
herkes işitti. kabahatli kim? anne-baba. sosyal eğitim vermedikleri için.
böyle yetiştirilen çocuklar, yetişkinliklerinde toplum içinde büyük zorluk çekecekler.
daha dün, yeni işe aldığımız eleman (21), video toplantıda, annesine bir araba laf saydı.
herkes işitti. kabahatli kim? anne-baba. sosyal eğitim vermedikleri için.
tabularla örülü türk cinsel hayatında devrim yapmış bir adamdı. allah rahmet eylesin.