turşu suratla çalışan garsona neden bahşiş vereyim oldukça gereksiz bir kültür. ayrıca kafelerde lokantalarda bam bam müzik çalıyor iki insan sohbet edemiyor nezaket anlayış yok. 2 liralık içeceği 8 10 tl ye satıyorlar e bahşişi aradaki farktan alsınlar. avrupa refahı yok burada kimse kusura bakmasın.