Sık geçen başlıklar

türkiye'de bahşiş kültürünün kalmaması 2

ekşi'de gör
avrupa'nın gelir düzeyine yükselince yapacağımız şey.
merak etme sen.
turşu suratla çalışan garsona neden bahşiş vereyim oldukça gereksiz bir kültür. ayrıca kafelerde lokantalarda bam bam müzik çalıyor iki insan sohbet edemiyor nezaket anlayış yok. 2 liralık içeceği 8 10 tl ye satıyorlar e bahşişi aradaki farktan alsınlar. avrupa refahı yok burada kimse kusura bakmasın.