Sık geçen başlıklar
eskiden nick yoktu ama simdi var 8
ekşi profilibir işçi olarak düşündüğümde pislik içindeki eşek ölüsü kadar lastiği sök, indir, kaldır derken bundan daha fazla talep edeceğime kesin gözüyle baktığım durum.
100 tl'yi eskinin 10 tl'si gibi düşünün artık.
(bkz: sudan ucuz)
100 tl'yi eskinin 10 tl'si gibi düşünün artık.
(bkz: sudan ucuz)
(bkz: alper evin barkın yok mu)
"cebinde bir avuç bok taşıyıp pencerenin önüne koysan seni rahatsız etmezlerdi, bokun üzerine konarlardı" demek istediğim katliam.
ayak diye açtığım fakat fırıncı küreği ile karşılaşmamı sağlayan görsel içeren başlık.
"çocuklarımız asgari ücretli öğretmenden eğitim alsın diye milyarlar döküyoruz"'dan sonrasını okumadım.
edit: çok mesaj geldi nesi yanlış diye. arkadaşlar yanlış bir şey yok. ben de özünde bu noktaya dikkat çekmek istedim. moralim çok bozulunca da okumayı bıraktım.
memur yükünü de nicelik bakımından değil nitelik bakımından değerlendirmek lazım. kurumlarda iş yapmayan bir oda dolusu memur var ancak iş yüküne göre de mevcut kadar, yer yer daha fazlası gerekli.
edit: çok mesaj geldi nesi yanlış diye. arkadaşlar yanlış bir şey yok. ben de özünde bu noktaya dikkat çekmek istedim. moralim çok bozulunca da okumayı bıraktım.
memur yükünü de nicelik bakımından değil nitelik bakımından değerlendirmek lazım. kurumlarda iş yapmayan bir oda dolusu memur var ancak iş yüküne göre de mevcut kadar, yer yer daha fazlası gerekli.
(bkz: 15 temmuz şehitler virajı)
220 ml iken 170 ml'ye düşen küçük boylar kadar travma verici değildir. utanmasalar bir damla damlatıp paketleyip satacaklar.