Sık geçen başlıklar

lastik tamirinin 100 lira olması 2

ekşi'de gör
bir ay önce enistenin tekeri patlamis; sanayide 250 tl'ye yama yaptirdigini söyledi. lokasyon: izmir'in gelismemis bir ilcesi. bugünün sartlarinda...

* o tekeri söküp
* tekeri su dolu küvete yatirip deligi bulup
* lastigi janttan söküp
* pense ile civatayi lastikten cikarip
* icini zimparalayip
* yamayi/yapistirici macunu yerlestirip, sabitleyip
* on dakika bekledikten sonra (alet isgal ediliyor) tekrar janta takip
* tekere hava basip
* tamir edilmis basincli tekeri tekrar küvete yatirip kontrol edip
* tekeri tekrar arabaya monte edip
* arabanin lastiklerine hava basarak hepsini esitleyip

sadece ve sadece "100 türk lirasi" alan bir enayi esnaf bulduysaniz gidisindan öpün, kulak memesini oksayin - uzun yasamaz, degerini bilin. kafayi makineye vurup 100 lira isteyen berberlerin döneminde lastik tamirinin hakki "en az" 200 tl'dir ve o islem "en az 20 dk." alir, aksini iddia eden utanmadan yalan söylüyordur.
bir işçi olarak düşündüğümde pislik içindeki eşek ölüsü kadar lastiği sök, indir, kaldır derken bundan daha fazla talep edeceğime kesin gözüyle baktığım durum.

100 tl'yi eskinin 10 tl'si gibi düşünün artık.

(bkz: sudan ucuz)