Sık geçen başlıklar

memur yükünü ülkenin artık kaldıramaması 1

ekşi'de gör
"çocuklarımız asgari ücretli öğretmenden eğitim alsın diye milyarlar döküyoruz"'dan sonrasını okumadım.

edit: çok mesaj geldi nesi yanlış diye. arkadaşlar yanlış bir şey yok. ben de özünde bu noktaya dikkat çekmek istedim. moralim çok bozulunca da okumayı bıraktım.

memur yükünü de nicelik bakımından değil nitelik bakımından değerlendirmek lazım. kurumlarda iş yapmayan bir oda dolusu memur var ancak iş yüküne göre de mevcut kadar, yer yer daha fazlası gerekli.