herkes altın yarak pardon varak sevdalısı değil tabii. sonradan görmelerden korkacaksın.
bazıları üç kuruşu görünce götleri kalkıyor ama bilmiyorlarki dünyanın en zengini dahi olsan, götsen bu değişmez yine götsündür. aksine daha çok kişi götlüğüne şahit olur. göt demiş miydim? şerefsiz götler.
Sık geçen başlıklar
funnymood 20
ekşi profilihe amk siz gelmeden önce elimizde mızrak götümüzde yaprak dolaşıyorduk, yaprak kafalılar.
bunun ağababası da izmir'e suyu biz getirdik diyordu bir zamanlar, he onu da siz getirdiniz. sayenizde cenabet gezmekten kurtuldukta bastığımız yerler kurumuyor artık.
bunun ağababası da izmir'e suyu biz getirdik diyordu bir zamanlar, he onu da siz getirdiniz. sayenizde cenabet gezmekten kurtuldukta bastığımız yerler kurumuyor artık.
sigaraya zam... millet tütün sarmayı öğrendi. alkole zam... herkes evinde bira rakı yapmaya başladı. kimyager oldu millet sizin sayenizde. lan kanser ettiniz milleti şerefsizler.
bu nasıl iştir yahu? sigara alıyorsun yarısını bana vereceksin diyor devlet. 2 bira içeyim diyorsun iki tanede bana söyle diyor. araba alıcam diyorsun bi tanede ben isterim diyor.
bu nasıl iştir yahu? sigara alıyorsun yarısını bana vereceksin diyor devlet. 2 bira içeyim diyorsun iki tanede bana söyle diyor. araba alıcam diyorsun bi tanede ben isterim diyor.
yahu çık söyle artık zamanı çoktan geldi geçti. çık de ki; "başımız dimdik yürüyoruz çünkü boğazımıza kadar boka battık." kabul et artık koskoca türkiye cumhuriyeti'ni el birliğiyle bilerek isteyerek mahvettiniz.
şakşakçıları çıkar gün içinde açıklama yapar. toplu taşıma kullanın ya da yürüyün bisiklet kullanın daha sağlıklı derler.
şakşakçıları çıkar gün içinde açıklama yapar. toplu taşıma kullanın ya da yürüyün bisiklet kullanın daha sağlıklı derler.
ben it soyuysam sen orospu çocuğusun piç. sen kimsin ki millete küfür edebiliyorsun amkodumun çocuğu?
bu cahil cesaretini tek bir kişiye borçlusunuz. yarın arkanızda olacağını sizi kurtaracağını mı sanıyorsunuz ya da bu söyledikleriniz unutulacak mı sanıyorsunuz? alayınız yargılanacaksınız şerefsiz göt.
bu cahil cesaretini tek bir kişiye borçlusunuz. yarın arkanızda olacağını sizi kurtaracağını mı sanıyorsunuz ya da bu söyledikleriniz unutulacak mı sanıyorsunuz? alayınız yargılanacaksınız şerefsiz göt.
atatürk'ün ilkelerinden, çizdiği aydınlık yoldan saparsanız işte böyle ananızın amını tersten görürsünüz dönemi.
ilkokul mezunu yarım akıllı imam fetönün kandırdığı insanların ülkeyi batırdığı dönem.
sikti ülkeyi eyledi viran dönemi
siyasal islam kanserdir dönemi
ilkokul mezunu yarım akıllı imam fetönün kandırdığı insanların ülkeyi batırdığı dönem.
sikti ülkeyi eyledi viran dönemi
siyasal islam kanserdir dönemi
ölüyorum dese bir bardak su vermem ne helallik vermesi?
ne diyecek? 20 yıl hayatınızı siktim kusura bakma hakkını helal et mi? hadi canım hadi yaşattıklarınızın bin katını yaşarsınız umarım.
ne diyecek? 20 yıl hayatınızı siktim kusura bakma hakkını helal et mi? hadi canım hadi yaşattıklarınızın bin katını yaşarsınız umarım.
sikerim fethullah gülen'i gebersin orospu çocuğu. şimdi oç dediğim için sorun yok, yıllar önce deseydim şafak operasyonuyla evimden alırlardı. kankaydılar o zamanlar.
şimdi fethullah'ın yedi sülalesine sövsem kimse bir şey demez hatta helal len sana derler. ekşi sözlük'te de bolca mevcut bunlardan. taşaklarını yaladığı fethullah'a bir gecede düşman oldular, şimdi vatanseverlikten bahsediyorlar. işte bu piçler yüzünden ülke bu durumda.
beraber yürüdükleri koca ülkeyi batırdı. gençliğimi geleceğimi çaldılar koca ülkenin anasını ağlattılar. bir neslin hayatını mahvettiler, arkadan gelen neslin komple geleceği kararmış.
fethullah gülen kim amk? şu düne kadar hocam nolurrr dön diye yalvardıkları piç mi? lan düne kadar zırıl zırıl ağlıyordunuz bitsin bu hasret diye. ha pardon kandırılmışlardı.
ilkokul mezunu yarım akıllı imam fetö piçinin kandırdığı insanlar koskoca türkiye cumhuriyeti'ni yönetiyor.
şimdi fethullah'ın yedi sülalesine sövsem kimse bir şey demez hatta helal len sana derler. ekşi sözlük'te de bolca mevcut bunlardan. taşaklarını yaladığı fethullah'a bir gecede düşman oldular, şimdi vatanseverlikten bahsediyorlar. işte bu piçler yüzünden ülke bu durumda.
beraber yürüdükleri koca ülkeyi batırdı. gençliğimi geleceğimi çaldılar koca ülkenin anasını ağlattılar. bir neslin hayatını mahvettiler, arkadan gelen neslin komple geleceği kararmış.
fethullah gülen kim amk? şu düne kadar hocam nolurrr dön diye yalvardıkları piç mi? lan düne kadar zırıl zırıl ağlıyordunuz bitsin bu hasret diye. ha pardon kandırılmışlardı.
ilkokul mezunu yarım akıllı imam fetö piçinin kandırdığı insanlar koskoca türkiye cumhuriyeti'ni yönetiyor.
(bkz: siktim ülkeyi eyledim viran)
önsöz:
benim alanım ekonomi demiştim size
dolar on lira olmuş girsin götünüze
bu kafayla daha çok sikerler sizi bilginize
önsöz:
benim alanım ekonomi demiştim size
dolar on lira olmuş girsin götünüze
bu kafayla daha çok sikerler sizi bilginize
gebersin şerefini siktiğiminin terörist piçi.
kardeşi de gebersin artık. yeter yıllardır senin benim vergilerimle paşa gibi yaşıyor orospu çocuğu.
ayrıca bu entry küfür, hakaret, aşağılama vb. sebeplerle silinirse moderasyonada selamlarımı iletirim.
kardeşi de gebersin artık. yeter yıllardır senin benim vergilerimle paşa gibi yaşıyor orospu çocuğu.
ayrıca bu entry küfür, hakaret, aşağılama vb. sebeplerle silinirse moderasyonada selamlarımı iletirim.
atatürk mü lan bu adam bir daha gelmeyecek?
hayır gelse ne yapacak 20 sene daha mı hayatımızı sikecek? gelmesin zaten.
bunu söyleyen süleyman da yıllar önce meydanlarda rte'nin arkasından hesap sormazsam namerdim diye bağırıyordu. hiç mi utanmanız yok hiç mi yüzünüz kızarmıyor diyeceğim ama sonuç ortada.
hayır gelse ne yapacak 20 sene daha mı hayatımızı sikecek? gelmesin zaten.
bunu söyleyen süleyman da yıllar önce meydanlarda rte'nin arkasından hesap sormazsam namerdim diye bağırıyordu. hiç mi utanmanız yok hiç mi yüzünüz kızarmıyor diyeceğim ama sonuç ortada.
bir tane duvar saatimiz var 50 yılı vardır herhalde ama öyle böyle bir saat değil.
içinde bir tane aptal kuş var, saat başı çıkıyor ötüyor içeri giyor. hadi ötmesine tamam diyeceğim ama gerizekalı saat 1 ise 1 kere, 12 ise 12 kere ötüyor. dua etsin annemin hatırı var az kaldı atıcam balkondan aşağıya.
içinde bir tane aptal kuş var, saat başı çıkıyor ötüyor içeri giyor. hadi ötmesine tamam diyeceğim ama gerizekalı saat 1 ise 1 kere, 12 ise 12 kere ötüyor. dua etsin annemin hatırı var az kaldı atıcam balkondan aşağıya.
kitap adı: bu hayatta kayınbabana bile güvenmeyeceksin.
konu: vasıfsız bir gencin kayınbaba torpiliyle ülkenin hazinesinin başına geçirilmesi ve koskoca ülkeyi kayınbabasıyla beraber batırması.
aynı kayınbabanın başı sıkışınca damada siktir git demesi sonucu damadın yüzüğünü takarak titreyerek kitap yazmaya karar vermesi.
konu: vasıfsız bir gencin kayınbaba torpiliyle ülkenin hazinesinin başına geçirilmesi ve koskoca ülkeyi kayınbabasıyla beraber batırması.
aynı kayınbabanın başı sıkışınca damada siktir git demesi sonucu damadın yüzüğünü takarak titreyerek kitap yazmaya karar vermesi.
ömür boyu çalışsa bu arabayı alamayacak gerizekalılarda, kalkıp bu çapsızları savunuyorlar. sonra cahil diyince kızıyorlar.
sokaktaki amcalar şu adama cebindeki telefonu çıkar demek yerine, bu arabayı nasıl aldın diye bir sorsanıza.
kapağı devlete atana kadar din allah kitap, sonrasında koko partileri.
bakın işte halkın alın terinden çalınan vergiler, kimlere peşkeş çekiliyor.
sokaktaki amcalar şu adama cebindeki telefonu çıkar demek yerine, bu arabayı nasıl aldın diye bir sorsanıza.
kapağı devlete atana kadar din allah kitap, sonrasında koko partileri.
bakın işte halkın alın terinden çalınan vergiler, kimlere peşkeş çekiliyor.
bunlar iyi günleriniz. seçimden sonra yediğiniz içtiğiniz her kuruşun hesabını vereceksiniz.
babanızın malı gibi ne var ne yok peşkeş çektiniz ona buna. bunların hesabı sorulmayacak mı sanıyorsunuz?
y a r g ı l a n a c a k s ı n ı z!
babanızın malı gibi ne var ne yok peşkeş çektiniz ona buna. bunların hesabı sorulmayacak mı sanıyorsunuz?
y a r g ı l a n a c a k s ı n ı z!
bu cahil cesaretini tek bir kişiye borçlusunuz. devir sizin devriniz konuşun konuşabildiğiniz kadar. seçim zamanı millet konuşacak.
bu söylenenler yapılanlar unutulacak mı sanıyorsunuz? elbet adaletin konuşacağı günler gelecek. seçim sonrası gidecek yer düşünenlere şimdiden yardımcı olayım.
adres:
semizkumlar mah, çanta cd no:162 d:888, 34570 silivri/istanbul
bu söylenenler yapılanlar unutulacak mı sanıyorsunuz? elbet adaletin konuşacağı günler gelecek. seçim sonrası gidecek yer düşünenlere şimdiden yardımcı olayım.
adres:
semizkumlar mah, çanta cd no:162 d:888, 34570 silivri/istanbul
(bkz: laiklik) nedir, ne işe yarar bilmeyenlerin kafasına vura vura öğretti. siyasal islamın koskoca ülkeyi nasıl mahvettiğini, siyasal islamın kanser olduğunu gördü halk. öğrenemeyenler zaten daha da bir şey öğrenemez bu hayatta.
son olarak mustafa kemal atatürk'ün ne kadar büyük bir lider olduğunu, yüz yıl önce söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu, onun çizdiği aydınlık yoldan sapmanın sonuçlarını yaşayarak tecrübe etti herkes.
son olarak mustafa kemal atatürk'ün ne kadar büyük bir lider olduğunu, yüz yıl önce söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu, onun çizdiği aydınlık yoldan sapmanın sonuçlarını yaşayarak tecrübe etti herkes.
2021 yılında marketlerde pedleri siyah poşete koyduklarını düşünürsek, kadının regl olmasını söylemesinden rahatsız olan insanlar tabii ki olacaktır. regl olmak utanılacak bir durum değildir. söyler söylemez kendi tercihidir.
sizin de bir şey söylemeniz gerekiyorsa, ağrın var mı senin için yapabileceğim bir şey var mı demeniz daha insancıl olur.
edit: lan siz yeminle abazalıktan kafayı yemişsiniz. erkeğim ulan erkek yazıp durmayın ağzınıza sokarım o pedi. sizin gibi mallar varken bu ülkede tabii çekinecek kadınlar.
edit 2: lan regl ped falan gördünüz diye kafanız mı yandı amk? olum entry'nin tamamını okuyun. lan kafayı yiyeceğim erkeğim dedim hala mesaj atıyorlar. arkadaşlar ben regl olmuyorum ped kullanmıyorum. daha nasıl açık anlatabilirim?
bak bir mesajı olduğu gibi yapıştırıyorum;
selam bebeğim sonraki reglini benim yanımda olmak ister misin? temizlemenede yardım ederim. her türlü ihtiyacını karşılarım ne dersin bebeğim? dönüş yap minik civcicim.
kaymaklı civciv lokumum yolun ığdıra düştüğünde haber ver buluşuruz.
bakın bu arkadaş burada yazar. *
sizin de bir şey söylemeniz gerekiyorsa, ağrın var mı senin için yapabileceğim bir şey var mı demeniz daha insancıl olur.
edit: lan siz yeminle abazalıktan kafayı yemişsiniz. erkeğim ulan erkek yazıp durmayın ağzınıza sokarım o pedi. sizin gibi mallar varken bu ülkede tabii çekinecek kadınlar.
edit 2: lan regl ped falan gördünüz diye kafanız mı yandı amk? olum entry'nin tamamını okuyun. lan kafayı yiyeceğim erkeğim dedim hala mesaj atıyorlar. arkadaşlar ben regl olmuyorum ped kullanmıyorum. daha nasıl açık anlatabilirim?
bak bir mesajı olduğu gibi yapıştırıyorum;
selam bebeğim sonraki reglini benim yanımda olmak ister misin? temizlemenede yardım ederim. her türlü ihtiyacını karşılarım ne dersin bebeğim? dönüş yap minik civcicim.
kaymaklı civciv lokumum yolun ığdıra düştüğünde haber ver buluşuruz.
bakın bu arkadaş burada yazar. *
hay sikicem dedenizin mezar taşını!
deden gerizekalıydı sen ondan gerizekalısın. gerizekalılık genetik sizin sülalede.
deden gerizekalıydı sen ondan gerizekalısın. gerizekalılık genetik sizin sülalede.