başlıkta millet "türkiye'de ehonomi aslında çoh iyi yiğen" diye yazmış da yazmış. en fazla fav alan entryler de hep türkiye'deki ekonomiyi övmüş. herkes türkiye'de avrupa'dan amerika'dan fazla kazanıyoruz, batı ülkelerinde ekonomi çok kötü, türkiye'de daha fazla refah var filan demeye başlamış.
madem öyle neden her sene "20xx ekonomik krizi" diye başlık açıp binlerce entry giriyorsunuz? en son baktığımda 1 lira 3 cent'e denk geliyordu, ne ara ülke ekonomide çağ atladı? yakında siz "çıkar telefonunu diye" erduvan'ı filan da övmeye başlarsınız.
osbirci31
18.04.2024 00:07 ~ 00:16