Sık geçen başlıklar

ben buraya nicksiz geldim 5

ekşi profili
yormayan kadın olalım diye değersizleştik, en çabuk gözden çıkarılan olduk. dönüp dolaşıp, kırıp döküp dönülen olduk. o yüzden, yorun, yoranlar daha kıymetli. özellikle erkekler şikayet etseler de, kolay ulaştıklarına, her daim elinin altında olana değer vermiyor.
evliliği, evlenmemeyi, her şeyi gözünüzde ya çok büyütüyorsunuz ya çok küçültüyorsunuz.

mesela işinde, kariyerinde bekarlık soyadıyla tanınmıştır, bunu korumak istiyordur, ilerde boşanmayacaklarının da bi garantisi yok sonuçta.

böyle zottirikten konuların tartışılacağı ilişkiler yaşamayın. böyle insanlarla evlenmeyin. hayat geçmez.