hiçbir şey yazmam. oto elektrik alanına yönelirim. giderim 8-10 yaşındaki araçlara car play ekran falan takarım, park sensörü montajlarım. yarak var gibi lisans okuduk yetmedi master doktora falan yaptık.
Sık geçen başlıklar
tekrar üniversite sınavına girilse yazılacak bölüm 13
ekşi'de gör2 yıllık sağlık ile ilgili bir bölüm okur, kalan 2 yılda da kpss çalışır atanırdım.
günümüzde lisans okuyup özelde sürünmenin bir mantığı yok artık. iyi yerlerden mezun olmuş mühendislere bile asgarî ücret teklif eden yerler varken en güzeli hemen atanacak bir bölüm okumak.
edit: eğer sıfırdan geçmişe dönebilseydim böyle bir tercih yapabilirdim. artık geçti zira lisans mezunu, önlisans kpss'ye giremiyor.
günümüzde lisans okuyup özelde sürünmenin bir mantığı yok artık. iyi yerlerden mezun olmuş mühendislere bile asgarî ücret teklif eden yerler varken en güzeli hemen atanacak bir bölüm okumak.
edit: eğer sıfırdan geçmişe dönebilseydim böyle bir tercih yapabilirdim. artık geçti zira lisans mezunu, önlisans kpss'ye giremiyor.
tıp, sonra da adli tıp ta çalışmak isterdim.
(bkz: beden eğitimi öğretmeni)
ver topu çocuklar bahçede 2 saat oynasın, otur çayını iç. yazılısı yok, boku püsürü yok... ohh miss
ver topu çocuklar bahçede 2 saat oynasın, otur çayını iç. yazılısı yok, boku püsürü yok... ohh miss
(bkz: grafik tasarım)
(bkz: yazılım mühendisliği/bilgisayar mühendisliği)
(bkz: mimarlık)
sağlık sektörünün yanından bile geçmezdim! şimdiki aklım olsaydı…
(bkz: yazılım mühendisliği/bilgisayar mühendisliği)
(bkz: mimarlık)
sağlık sektörünün yanından bile geçmezdim! şimdiki aklım olsaydı…
siz okuyun sanayi yolları beni bekler
eczacılık. özel falan farketmez amk. bir para var aklınız şaşar
üniversite mi :)
ne işim olur tekrar okumakla..
bırak bölüm yazmayı, sınavı aklımın ucundan geçirmezdim.
küçüklükten, kapalı çarşıda yahudi bir esnafın yanına çırak olarak başlardım.
ne işim olur tekrar okumakla..
bırak bölüm yazmayı, sınavı aklımın ucundan geçirmezdim.
küçüklükten, kapalı çarşıda yahudi bir esnafın yanına çırak olarak başlardım.
eczacilik yazardim.
diplomami duvara asip, yanima 5 tane kalfa alip, türk kahvesi eşliginde ilaç mumessilleri ile kahvemi yudumlarken, gulumseyerek müşterilere hayirli gunleerr derdim.
evet kardesim eczacilik okuyor.
ahh bee
diplomami duvara asip, yanima 5 tane kalfa alip, türk kahvesi eşliginde ilaç mumessilleri ile kahvemi yudumlarken, gulumseyerek müşterilere hayirli gunleerr derdim.
evet kardesim eczacilik okuyor.
ahh bee
yaptığım meslek için harcadığım beyin ve fiziksel gücü harcayacağıma, kuaföre çırak olarak girseydim, şimdi güzellik merkezimde lazer epilasyon paketi satarak dolarlarımı sayıyordum.