Sık geçen başlıklar

kürtlerin sinirli ve saldırgan olmalarının sebebi 1

ekşi'de gör
şimdi birileri hemen gelip "coğrafyaları çok zorlu efendim, hayatta kalmaları için bik bik bik" diye konuşacak ama bunları bodrum'a koyuyorsun yine saldırgan, bunlar istanbul 'da sahilde villalarda oturuyor yine sinirli, bu işin sebebi ne acaba?

edit: (bkz: türklerin kibar insanı ezme huyu)

başlığı açılmış mesela, hiç bağırış çağırış yok. herkes güzel güzel düşüncelerini yazmış. kürtlerle ilgili bir başlık açıyorsun neredeyse vatan haini olacaksın. hemen geliyor kürt olmasa da kürtlere yalakalık yapmak isteyen ılıklar.

"kürt olmadığım halde ben bile sinirlendim"
yazıp aklı sıra kürtleri gaza getirmeye çalışan şerefsize bakıyorsun, türklerle ilgili açılan başlığa bir tane yorum bile yapmamış mesela.

edit2: şu aşağıda yazan milleti doldurmaya çalışan şerefsize söyleyin sesini kessin amk goygoycusu.