günde 3-4 kere yapıyorum. adam dört günde bir diyor. nasıl bir bağırsak var sizde arkadaş.
Sık geçen başlıklar
yikilmazhadi 17
ekşi profilitürkiye'de black friday diye bişey olmadığı içindir.
onun adı indirim değil bindirim.
onun adı indirim değil bindirim.
symbol'e umarım 100 km/h sınır koyarlar dedirten olay.
şirket arabası sürücüsü kasaplar da daha düzgün araba kullanır böylelikle.
şirket arabası sürücüsü kasaplar da daha düzgün araba kullanır böylelikle.
tavan takıntısı olanlar aramasındır.
aynı bu şekilde bir çalışma olmuştur.
hayatta öğrendikleri , yaşadıkları deneyimlerini okumaktan zevk aldığım yazarlar grubu. pek çoğu çoluk çocuğa karışmıştır muhtemelen.
çoluk çocuğa karışmayanlar ise biz 20'li yaşlarındaki gençler gibi deli dolu oluyorlar genelde*. denizli'de çok sevdiğim bir itü mezunu gültekin abim var. 48 yaşında. ama benden daha dinamik, daha aktif. görmüş geçirmiş insanlarla takılmanın zararı olmaz, yararı olur. hayata karşı bakış açınızı değiştirmeniz, kendinize bir çeki düzen vermeniz açısından.
çoluk çocuğa karışmayanlar ise biz 20'li yaşlarındaki gençler gibi deli dolu oluyorlar genelde*. denizli'de çok sevdiğim bir itü mezunu gültekin abim var. 48 yaşında. ama benden daha dinamik, daha aktif. görmüş geçirmiş insanlarla takılmanın zararı olmaz, yararı olur. hayata karşı bakış açınızı değiştirmeniz, kendinize bir çeki düzen vermeniz açısından.
üst edit: işte bu yüzden, böyle insanlar yüzünden... (bkz: hayvanları koruma yasası) acilen çıkartılmalı...
16 s 0208 plakasına sahip fiat ducato marka aracı kullanan kişidir kendisi.
videosu (hassas kişilerin izlememesini öneririm )
youtube link
hayvanlara kim kasıtlı zarar veriyorsa onun allah belasını versin.
edit: özel mesajdan hayvanı ölü zannetmiş olabilir yazmışsınız da, allah aşkına siz ölü olan bir canlının üzerinden geçiyor musunuz arabanızla? ben ölü olsa bile yanından geçiyorum da, zaten zavallı ölmüş neden üstünden geçeceğiz?
edit 2: youtube linki burada
16 s 0208 plakasına sahip fiat ducato marka aracı kullanan kişidir kendisi.
videosu (hassas kişilerin izlememesini öneririm )
youtube link
hayvanlara kim kasıtlı zarar veriyorsa onun allah belasını versin.
edit: özel mesajdan hayvanı ölü zannetmiş olabilir yazmışsınız da, allah aşkına siz ölü olan bir canlının üzerinden geçiyor musunuz arabanızla? ben ölü olsa bile yanından geçiyorum da, zaten zavallı ölmüş neden üstünden geçeceğiz?
edit 2: youtube linki burada
almayın. hakikaten almayın.
10 bin liraya alacağınız bir araba size 20-30 km gibi düşük hızlardaki kazalarda bile burnunuz kanamadan kurtulacağınızın garantisini veremez.
şimdi bakalım, bu paralara ne var?
suzuki alto (maruti), tofaş serisi, uno, tempra, tipo, lada samara, skoda favorit, renault 12 toros, broadway flash serisi. vs vs aklıma gelmiyor şimdi.
bu araçların hepsinde her şeyden önce metal yorgunluğu var. metal yorgunluğunu geçtim, üretildiği yıllarda bile çok sağlam araçlar değillerdi bunlar.
10 bin liraya alacağın araç en az 20 yaşında olacak. 20 yaşında arabanın türkiye şartlarında başına gelmeyen kalmamıştır. boya bile yok, değişen bile yok diyenlere kesinlikle inanmayın.
hiç bulaşma daha iyi. ya kredi çek eli yüzü düzgün bişey al, ya da ehliyetini al güzel bir motosiklet çek altına. motosikletle bile kurtulabileceğin kazalardan bu araçlarla kurtulamayabilirsin.
10 bin liraya alacağınız bir araba size 20-30 km gibi düşük hızlardaki kazalarda bile burnunuz kanamadan kurtulacağınızın garantisini veremez.
şimdi bakalım, bu paralara ne var?
suzuki alto (maruti), tofaş serisi, uno, tempra, tipo, lada samara, skoda favorit, renault 12 toros, broadway flash serisi. vs vs aklıma gelmiyor şimdi.
bu araçların hepsinde her şeyden önce metal yorgunluğu var. metal yorgunluğunu geçtim, üretildiği yıllarda bile çok sağlam araçlar değillerdi bunlar.
10 bin liraya alacağın araç en az 20 yaşında olacak. 20 yaşında arabanın türkiye şartlarında başına gelmeyen kalmamıştır. boya bile yok, değişen bile yok diyenlere kesinlikle inanmayın.
hiç bulaşma daha iyi. ya kredi çek eli yüzü düzgün bişey al, ya da ehliyetini al güzel bir motosiklet çek altına. motosikletle bile kurtulabileceğin kazalardan bu araçlarla kurtulamayabilirsin.
arabayı yolda yürürken görülen arkadaşın üzerine sürmek.
(bkz: fifa 2002)'de santradan gol atmış nesildir. dünya kupası versiyonunda topun arkasından alev de çıkıyordu.
(bkz: inanma seni sikecek)
babanın hastalanması*. devlet hastanesi doktorlarının bayram günü olduğu için iplememesi*. bayramın ikinci günü babanın durumunun daha da ağırlaşması, akabinde bir aylık maaşın ve gelecek yaz araba almak için biriktirilmiş paranın bir kısmının özel bir hastaneye verilmesi.
bu ülkede parası olan yaşıyor, bir kez daha şahit oldum buna. garibana bayramda hastalanmak haram. devlet hastanesindeki doktora göre babamın durumu acil değilmiş, pazartesi gelecekmişiz. hatta acile geldiğimiz için doktor efendi bizi azarladı, neymiş efendim diz sorunlarından 99'u acil değilmiş bizimki de muhtemelen oymuş neden acile gelip doktorları rahatsız etmişmişiz* . zavallı babam acı içinde inlerken, yürüyemez haldeyken doktora göre yalan söylüyormuşuz biz. pazartesi gitseydik eğer allah korusun babam kısmi felç bile geçirebilirdi belki de*. benim araba alma işi başka bahara kaldı ama olsun, babama feda olsun.
bu ülkede parası olan yaşıyor, bir kez daha şahit oldum buna. garibana bayramda hastalanmak haram. devlet hastanesindeki doktora göre babamın durumu acil değilmiş, pazartesi gelecekmişiz. hatta acile geldiğimiz için doktor efendi bizi azarladı, neymiş efendim diz sorunlarından 99'u acil değilmiş bizimki de muhtemelen oymuş neden acile gelip doktorları rahatsız etmişmişiz* . zavallı babam acı içinde inlerken, yürüyemez haldeyken doktora göre yalan söylüyormuşuz biz. pazartesi gitseydik eğer allah korusun babam kısmi felç bile geçirebilirdi belki de*. benim araba alma işi başka bahara kaldı ama olsun, babama feda olsun.
teknosa çalışanıdır.
avrupa'nın en büyük kulüplerinden birisinin, avrupa'nın orta üst sınıf takımlarından birisine yaptığı davettir. bu iki takım zamanında şampiyonlar liginde pek çok kez karşılaşmış, iki takım da zamanında birbirini yenebilme başarısını göstermiştir. bu karşılaşmalardan en başarılı çıkan taraf real madrid olsa da, dostluk baki kalmıştır. mesela 2 sene önce galatasaray'a 6 gol atan real madrid, bugün 6alatasaray diye ağlamıyor. neden? çünkü real madrid aldığı skorlarla değil, kazandığı kupalarla övünüyor. ya da galatasaray 2001'de real madrid'i 3-2 yendiği maç için günümüzde hala övünmüyor. çünkü o bir skordu. büyük takımların skorlarla işi olmaz. kupalarla işi olur. skorla dalga geçmek küçük, ezik ve emek hırsızı takımların işidir.