Sık geçen başlıklar
fenerbahçeliler twitter'ı ayağa kaldırmış, taçtan ofsayt olmaz diye.

işte fenerbahçeli olmak böyle bir şey. gözler görmüyor, maçı zaten izlememiş, üzerine ofsayt kuralını da bilmiyor ama aynı anda arsızca etrafa sallıyor.
keriz yunanistan'ı kazıklamaktır.

amerika, yunanistan hazır türkiye'ye fazlasıyla bilenmişken, bu bölgeye bir ileri karakol kurup uzun vadeli yerleşmek derdinde.

bu vesileyle macron'un ikide bir ortaya attığı “ab ordusu” kavramını da devre dışı bırakıyorlar.
baba oğula, kardeş kardeşe araba vermiyor ancak vale diye ne olduğu belirsiz tipler bizden anahtar bekliyor, çok enteresan.

adam yolda birini ezse, inkar eder ve yıllar boyu uğraşıp durursunuz. arabanızdan bir şey çalsa kanıtlayamazsınız. arabanıza uyuşturucu paketi atsa kendinizi aklayamazsınız.

vale, değnekçiliğin cilalanmış halidir.

vale “hizmeti” yasaklanmalıdır.