bence herkesin istanbul'u ayrı.
rumelihisarı'nda oturan adamın istanbul'u övmesini anlarım da, esenler'de oturup her gün servisle beylikdüzü'ne gidenin yaşadığı hayat değil bana göre.
01.12.2021 · 18. sıra
pawky
30.11.2021 03:04 ~ 03:06