fenerbahçeliler twitter'ı ayağa kaldırmış, taçtan ofsayt olmaz diye.
işte fenerbahçeli olmak böyle bir şey. gözler görmüyor, maçı zaten izlememiş, üzerine ofsayt kuralını da bilmiyor ama aynı anda arsızca etrafa sallıyor.
04.04.2024 · 50. sıra
pawky
02.04.2024 23:03 ~ 23:04