"avrupa birliği yıl 2050"
ab komisyon başkanı odasında otururken, yardımcısı içeriye heyecanla girer:
- efendim, türkiye tüm isteklerimizi yerine getirdi. onları ab'ye alacak mıyız?
ab başkanı:
- yok canım, henüz olmaz. git duyur, tüm türkiye ingilizce konuşacak türkçeyi yasaklıyorum.
- efendim onu 5 sene önce yaptılar. hatırlamıyor musunuz?
- o zaman söyle kıbrıs'ı versinler.
- efendim onu da 20 sene önce verdiler zaten.
- o zaman söyle güneydoğu'ya özerklik versinler.
- aman efendim, türkiye'de güneydoğu mu kaldı 2025'de bağımsız devlet oldu ya orası zaten.
- o zaman söyle (sözde) ermeni soykırımını tanısınlar.
- efendim, sadece ermeni soykırımı değil, pontus, yunan, bulgar, rus, ukrayna, moldova soykırımını bile tanıdılar. hatta çanakkale savaşından dolayı ingiliz, avustralya, yeni zelanda soykırımını bile tanıdılar ya. nasıl unuttunuz.
- hmm o zaman söyle kokoreç yasaklansın.
- aman efendim, onu yemeyi 2008'de bıraktılar.
- isa aşkına, ya ne bileyim? kınayı yasaklayın, yakamasınlar.
- ooooo beyefendi. hatırlayacaksınız... cumhuriyeti el birliğiyle yıkınca toplu kına yaktılar. kına bu sarfiyata dayanamayıp bitince de, kına yakmayı bıraktılar yıllar önce.
ab başkanı düşünüp taşınır ve;
- eee... almamak için bir sebebimiz kalmadıysa dağıtın o zaman avrupa birliğini...
21.07.2023 · 24. sıra
embazulu
20.07.2023 08:44 ~ 08:48