ormanın balta girmemiş ibaresini yok edecek, küçük bir hınzırlık.
Sık geçen başlıklar
drdolantin 8
ekşi profiliçok samimi gerçekten. mercedes s500'ün içinde ağlıyorum şu an.
anadolunun böğründen kopmuş kızdır. flört döneminde kafasına takılan her şeyi sorar ki sonradan sorun çıkmasın.
filmden sonrası baş ağrısı, bulantı, kusma, ishal görülmesinden bıkmış birey isteği. hem zaten film olduğundan daha karanlık. altyazı önde olduğundan bir öndeki altyazıya, bir arkadaki filme odaklanmaktan göz merceğiniz ambale oluyor. normal sinemamızı istiyoruz. 3d istemiyos. :/
edit: çok enteresan yorumlar var ve cevap vermek istemiyorum ama vereyim, çatlarım.*
1- imax her yerde yok. keşke olsa..
2- 2d'ye git diyen yazar, başka bir yazarın değindiği gibi ankara'da bana bir 2d terminator genisys bulsun.
3- gittiğim sinema türkiye'nin en iyi sinemalarından birisi. kullandığım gözlükte sıfır. ama sorun sinema salonu değil, kullanılan teknoloji bro.
4- bir yazarın da dediği gibi belki kaliteli 3d gösterim vardır ama bize kakalanan bu olabilir. yurtdışında 3d filmlerde de böyle baş dönmeleri, baş ağrıları, 3d'den kastın sadece altyazının önde olması olmayan 3d sinemalar var mı bilmiyorum.
5- başına silah dayatarak 3d izletmiyorlar belki ama seni mecbur bırakıyorlar o filmi 3d izlemen için. bkz. edit-2. ben heyecanla beklediğim filmi neden 3d izlemek zorunda bırakılıyım ki.
edit: çok enteresan yorumlar var ve cevap vermek istemiyorum ama vereyim, çatlarım.*
1- imax her yerde yok. keşke olsa..
2- 2d'ye git diyen yazar, başka bir yazarın değindiği gibi ankara'da bana bir 2d terminator genisys bulsun.
3- gittiğim sinema türkiye'nin en iyi sinemalarından birisi. kullandığım gözlükte sıfır. ama sorun sinema salonu değil, kullanılan teknoloji bro.
4- bir yazarın da dediği gibi belki kaliteli 3d gösterim vardır ama bize kakalanan bu olabilir. yurtdışında 3d filmlerde de böyle baş dönmeleri, baş ağrıları, 3d'den kastın sadece altyazının önde olması olmayan 3d sinemalar var mı bilmiyorum.
5- başına silah dayatarak 3d izletmiyorlar belki ama seni mecbur bırakıyorlar o filmi 3d izlemen için. bkz. edit-2. ben heyecanla beklediğim filmi neden 3d izlemek zorunda bırakılıyım ki.
m.ö. 900'lerde bugünkü iç anadolu sınırlarında kurulmuş imparatorluktur. imparatorluk gözleme, bazlama, börek, mantı, baklava, yufka alanında gelişmiş, en geniş sınırlarına yüksek tansiyon yüzünden hiçbir zaman ulaşamamıştır.
2015 yılı itibariyle çok üzücü olan bir durum. agar.io nedir abi. oyunda liderlik vasfı yok bir kere.. :/
sandık görevlisinin indirgenmesine neden olacak hareket.