Sık geçen başlıklar

kar yağdı diye sevinen insan 3

ekşi'de gör
yarın susuz kalınca sevinmeyenler napacaksa...
allahin rahmetidir. tabii sevinecegiz. yer alti sulari icin en bereketli yagistir kar. kar yagdiktan sonra hic nefes aldiniz mi icinize cekip? daha bir farklidir temizdir. ama soguktur da. sokak hayvanlari ve sokak insanlari icin devlet ek tedbirler almalidir. savunmasiz kedicikleri boyle gunlerde apartmanlardan kovmayin. yola cikmis kopekler gorurseniz bilin ki aclardir onlari besleyin. cam kenarlarina ekmek atin minik kuslar nasiplensin. lutfen.
dünyada kötü şeylerin olmasının sebebi ben değilim. insanlarin aç olması, sokakta yaşaması benim suçum değil. anlamsız duyar kasmak yerine gidin yardım edin. evet ben kar yağınca mutlu oluyorum ve olucam