yarın amcamın oğlunun düğününe gideceğim ve bu soruyu çok soruyorum. son bir senedir zaten tüm amca çocuklarım üst üste evleniyor bu daha da ilginç.
baba tarafım kürt ve düğünler öğlen başlıyor, sadece halay çekiliyor. herkesle selamlaşma merasimi başlı başına kanser zaten. osmanlı bile aşiret yapısından imparatorluğa geçti ama bizde maalesef aşiret yapısı kuvvetli şekilde devam ediyor.
hayır işim gücüm var, bir dersten büte kaldım, 1 haftadır ona çalışıyorum. bir de bu düğün olayı olduğunda hayatı sorguluyorum resmen.
Sık geçen başlıklar
vintagerecords 11
ekşi profilizeka para endeksli bakılıyor ancak çok zeki olup önü kesilen, haksızlığa uğrayan, mülakatlarda haksızlığa uğrayan tonlarca insan var.
bir kişinin hayatta neler yaşadığını bilmeden, sırf maddi durumu kötü diye direkt belli bir kalıba sokup kafası çalışmıyor, sözünü dinlemeye gerek yok diye herkesle aynı kefeye sokmak, yargısız infazdır.
bir kişinin hayatta neler yaşadığını bilmeden, sırf maddi durumu kötü diye direkt belli bir kalıba sokup kafası çalışmıyor, sözünü dinlemeye gerek yok diye herkesle aynı kefeye sokmak, yargısız infazdır.
dikkat edin tıp vb. güzel bölüm okuyanlara, aileleri genelde varlıklı, kültürlü ya da ilgili vs. oluyor. coğrafya kader diye bir söz var ama onun bence daha realisti, aile kaderdir. anne ve baba kimi zaman ayak bağı olur, kimi ise hayattaki en büyük şansınız.
hayatta onun için bir adalet vs. bir şey beklemeyin, kendiniz için uğraşmadıkça kimse sizin için uğraşmaz.
hayatta onun için bir adalet vs. bir şey beklemeyin, kendiniz için uğraşmadıkça kimse sizin için uğraşmaz.
erkek ya da kadın en büyük varoşluk örneği egoistliktir.
kimse ailesini, ailesinin kültür düzeyini, maddi durumunu, tipini seçemiyor. zaten benlik dediğimiz şey bunlar özelinde oluşuyor ama ego dediğimiz durum ise tamamen sizin dünyaya ve insanlara bakış açınızdan oluşan bir durum.
kadın erkek farketmemeksizin, insanları hor gören, bir işçiye bir doktordan daha değersiz olarak gören her insan benim gözümde varoştur. insanın iyisi ve kötüsü olur, başka ayrım gözetmek en büyük varoşluktur.
kimse ailesini, ailesinin kültür düzeyini, maddi durumunu, tipini seçemiyor. zaten benlik dediğimiz şey bunlar özelinde oluşuyor ama ego dediğimiz durum ise tamamen sizin dünyaya ve insanlara bakış açınızdan oluşan bir durum.
kadın erkek farketmemeksizin, insanları hor gören, bir işçiye bir doktordan daha değersiz olarak gören her insan benim gözümde varoştur. insanın iyisi ve kötüsü olur, başka ayrım gözetmek en büyük varoşluktur.
hayat sizi öyle bir noktaya getiriyor ki sinirinize hakim olmayı öğreniyorsunuz.
eskiden saçma sapan şeylerden annemle tartışırdım. şimdi annem yok, üvey annem var ve öz anneniz gibi toleranslı olmuyor tahmin ettiğiniz gibi.
çok net anladım ki hayat size bir yerde o olgunluğu yaşayarak öğretiyor, bu bir örnekti sadece. yaşadığımız coğrafyada sinirle hareket etmek en çok size zarar verir. bir kalp kırmaktansa, sessizce uzaklaşıp kendinizi dinlemeniz daha iyidir.
eskiden saçma sapan şeylerden annemle tartışırdım. şimdi annem yok, üvey annem var ve öz anneniz gibi toleranslı olmuyor tahmin ettiğiniz gibi.
çok net anladım ki hayat size bir yerde o olgunluğu yaşayarak öğretiyor, bu bir örnekti sadece. yaşadığımız coğrafyada sinirle hareket etmek en çok size zarar verir. bir kalp kırmaktansa, sessizce uzaklaşıp kendinizi dinlemeniz daha iyidir.
bazen insanın hayatında öyle dönemler geliyor ki çok fazla anlam yüklediği, çok fazla ciddiye aldığı bir platform vb. ya da başka şeyler tarafından hayal kırıklığına uğrayabiliyor ve kişi kendini bir boşlukta ve depresyonun ortasında bulabiliyor. o boşluğu kolay kolay bir şey dolduramıyor ama kitaplar işte böyle zamanlarda farklı varoluşlar, farklı hikayeler sunuyor kişiye.
benimle onun arasında kaldıysan, onu seç milena!
+ neden?
- çünkü beni gerçekten sevseydin, seçenek olarak görmezdin.
(bkz: milena'ya mektuplar)
franz kafka'nın dediği gibi birini gerçekten seviyorsanız, seçenek olarak görmezsiniz.
+ neden?
- çünkü beni gerçekten sevseydin, seçenek olarak görmezdin.
(bkz: milena'ya mektuplar)
franz kafka'nın dediği gibi birini gerçekten seviyorsanız, seçenek olarak görmezsiniz.
bu adam ile ilgili yazılanları görünce şaşırıyorum.
rabia naz vatan cinayeti gibi çok sayıda cinayetin sırf ucu yüksek makamlara dayanıyor diye örtbas eden, daha bu yıl içinde müge anlı'nın programında çıkan organize fuhuş çetesi vb. cinayetlerin üstünü örten, polis ve mafya devleti kuran, milliyetçilik adı altında halkı galeyana getiren, eski rte düşmanı günümüz rte saray ekibinin başı.
sırf solcu tayfasını gaza getirip, gazını çok iyi alıyor. araştırın en çok askerimiz kimin döneminde vefat sayıları fırlamış diye. kimin döneminde acaba megri megri ortaya çıkmış?
çomar dolu bir ülkede bu başlıkta yazılanları gördükçe şaşırmıyorum artık. kim olursa olsun herhangi bir akp bakanı eğer dürüst biri olsaydı, her şeyden önce akp safında durmazdı!
rabia naz vatan cinayeti gibi çok sayıda cinayetin sırf ucu yüksek makamlara dayanıyor diye örtbas eden, daha bu yıl içinde müge anlı'nın programında çıkan organize fuhuş çetesi vb. cinayetlerin üstünü örten, polis ve mafya devleti kuran, milliyetçilik adı altında halkı galeyana getiren, eski rte düşmanı günümüz rte saray ekibinin başı.
sırf solcu tayfasını gaza getirip, gazını çok iyi alıyor. araştırın en çok askerimiz kimin döneminde vefat sayıları fırlamış diye. kimin döneminde acaba megri megri ortaya çıkmış?
çomar dolu bir ülkede bu başlıkta yazılanları gördükçe şaşırmıyorum artık. kim olursa olsun herhangi bir akp bakanı eğer dürüst biri olsaydı, her şeyden önce akp safında durmazdı!
cahil ve çıkarcı anadolu halkı.
sigara içmesi değil bunu ders esnasında içmesi büyük sorundur.
senin öğretmen olarak sorumluluğun bellidir. dersini güzelce anlatırsın işin biter. öğretmenlik mesleğine biraz saygısı olsaydı, ders esnasında böyle bir sorumsuzluk yapmazdı.
senin öğretmen olarak sorumluluğun bellidir. dersini güzelce anlatırsın işin biter. öğretmenlik mesleğine biraz saygısı olsaydı, ders esnasında böyle bir sorumsuzluk yapmazdı.
ciddi anlamda kötü. okuduğum üniversitenin uzaktan eğitim verme kararı, üstüne arada oluşan aile baskısı, küçük bir ilçede yaşamak, üstüne içinde bulunduğum derin yalnızlık, üstüne üvey anne ile arada sırada tartışma yaşamamız, üstüne doğulu geri kafalı akrabalarımın dedikoduları, üstüne ülkede oluşan olumsuz tablo.
edit: noktalama işaretleri, yazıyı yeniden düzenleme ve bazı yerleri silme.
edit2: destek mesajları gönderen herkese çok teşekkür ederim.
edit3: arkadaşlar destek mesajlarınız beni çok mutlu etti. aldığım bazı güzel haberler ve sizin desteğiniz sayesinde kendimi biraz daha toparladım. hepinize tekrardan çok teşekkür ederim.
edit: noktalama işaretleri, yazıyı yeniden düzenleme ve bazı yerleri silme.
edit2: destek mesajları gönderen herkese çok teşekkür ederim.
edit3: arkadaşlar destek mesajlarınız beni çok mutlu etti. aldığım bazı güzel haberler ve sizin desteğiniz sayesinde kendimi biraz daha toparladım. hepinize tekrardan çok teşekkür ederim.