Sık geçen başlıklar

hergelemimar 10

ekşi profili
doktorların mesleğine sahip çıktığını ve alması gereken ücreti aldığını gösterir. keşke tmmob da mesleğe sahip çıksaydı her ilde binlerce bölüm açılmasına müsade etmeseydi. sonuçta arz talep meselesi haddinden fazla mühendis varsa hak ettiğin ücreti alamazsın maalesef...
gürültü amk! bu siktiğimin yerinde sessizlik aşırı lüks! nasıl bir oç gecenin 3 ünde kornaya basa basa gider? son ses müzik açıp gidenler peki? ya apartmandan gelen tıkırtılar... ulan hepinizin amk! ilk fırsatta köye yerleşiyorum....
bu sefer adayı açıklarken gel bakalım muharrem gibi cümleler kurma. kendi adaylığını sakın ilan etme. edersen bugüne kadar akp ye bir kez bile oy vememiş olan ben, yaşar usta! hülooğ diye bağırıp gevura vurur gibi mührü vururum.