Sık geçen başlıklar

doktor maaşlarının almanya'yı yakalaması 1

ekşi'de gör
doktorların mesleğine sahip çıktığını ve alması gereken ücreti aldığını gösterir. keşke tmmob da mesleğe sahip çıksaydı her ilde binlerce bölüm açılmasına müsade etmeseydi. sonuçta arz talep meselesi haddinden fazla mühendis varsa hak ettiğin ücreti alamazsın maalesef...