bu adam barlarda hiç kendi ayarında erkeklerle kavga çıkarmış mı? hani kendini kontrol edemiyormuş ya?
Sık geçen başlıklar
umitsizseniz umit sizsiniz 13
ekşi profilijaponya'da 5 yaşında cocuklar kendi başına okula gidiyor. çocukların her hatasını ama çocuk diye görmezden gelmek doğru değil. çocuk çok küçük değil, sizin de çocuğunuz 5 yaşında falansa bir köpeğin bile yapabildiği sağa sola bakarak geçme hareketini yapabilmeli.
buna bakıp soğuk suya girmeyin. suya atlayan bir türk lise öğrencisi felç geçirdi ve çocuğa annesi bakıyor. hiçbir şekilde hareket edemiyormuş. biz türküz, akdeniz insanı ve soğuğa dayanıksızız. bebekken soğuk suya atılan rus'la biz türkler farklı iklimlerin insanıyız. vücutlarımızın soğuğa dayanma gücü de farklı.
neymiş fobik çocuklar varmış, 50 sene önce yok muydu fobik çocuklar? çocukla uğraşmak istemeyip tüm dişleri tümden yapmak istiyor diş hekimleri belli ki ve çocuğun fobisini bahane ediyorlar. eskiden yoktu zaten dişten korkan çocuk! çocukla ikna için uğraşmak istemiyoruz demiyorlar da fobik çocuk diyorlar. basit bir diş çekimi için ameliyat eder gibi anestezi vermenin nesi normal!
geçenlerde aldatılan kadın öldürülmeli mi diye tartışıyordunuz ekşideki ortadoğular. şimdi ise bazı erkekler çapkınlık bu, başka kime anlatacağız demiş karısını aldatmasına. ortadoğulu erkek ahlakı...
başlık karakter sınırından dolayı başlığı böyle açtım.
haberi okuyunca kendimi geleceği anlatan bir romanı okuyor gibi hissettim.
"ısparta emniyet müdürlüğü, umuma açık alanları kirleten kişileri atıklardaki parmak izlerinden tespit ederek haklarında adli işlem başlatma kararı aldı."
https://mobile.twitter.com/…tus/1591701612904566784
https://mobile.twitter.com/…tus/1591710108538511360
edit: türk halkı her girişim ile dalga geçerek insanların azmini yok ediyor, her güzel uygulama hep başka ülkelerden mi bize gelecek? işe yarar ya da yaramaz, çevre için böyle bir şey denemeleri çok güzel. şu uygulama japonya'da olsa " vay, adamlardaki vizyona bak." dersiniz.
haberi okuyunca kendimi geleceği anlatan bir romanı okuyor gibi hissettim.
"ısparta emniyet müdürlüğü, umuma açık alanları kirleten kişileri atıklardaki parmak izlerinden tespit ederek haklarında adli işlem başlatma kararı aldı."
https://mobile.twitter.com/…tus/1591701612904566784
https://mobile.twitter.com/…tus/1591710108538511360
edit: türk halkı her girişim ile dalga geçerek insanların azmini yok ediyor, her güzel uygulama hep başka ülkelerden mi bize gelecek? işe yarar ya da yaramaz, çevre için böyle bir şey denemeleri çok güzel. şu uygulama japonya'da olsa " vay, adamlardaki vizyona bak." dersiniz.
hiçbir göçmen istemiyoruz derken bunu kastetmiştik.
seküler değilse benim için hoş gelmediler, sokakta kadınlara dik dik bakacak başka bir mülteci daha istemiyorum.
edit: geçende taliban militanlarının zenginlerin evine girme videosunu izledim afganistan'da ve sonra fark ettim ki dediklerinin bir kısmını anlıyorum, çünkü orada taliban'a üye olan orta asya türk'leri varmış. zaten afganistan toplumunun bir kısmı da hazar türk'üymüş. yine suriye'de ışid safında savaşan türkmen'ler de vardı. yani her türkçe konuşan orta asyalı, ortadoğu'luya türk diyemeyiz. eğer o kişiler asimile olup radikal örgütlere katılıyorsa benim için anadilinin önemi yok, çünkü ülkeme gelse özgür bir türk kadını olan beni hedef alacaklar. bu edit'i de anlamayanlar için yazdım.ha türk değilse rus ukraynalı göçmen hiçbir şekilde istemem. burası da göçmenistan değil. sadece gelirse türk'ler gelmeli, onların da seküler olanı gelmeli.
edit: geçende taliban militanlarının zenginlerin evine girme videosunu izledim afganistan'da ve sonra fark ettim ki dediklerinin bir kısmını anlıyorum, çünkü orada taliban'a üye olan orta asya türk'leri varmış. zaten afganistan toplumunun bir kısmı da hazar türk'üymüş. yine suriye'de ışid safında savaşan türkmen'ler de vardı. yani her türkçe konuşan orta asyalı, ortadoğu'luya türk diyemeyiz. eğer o kişiler asimile olup radikal örgütlere katılıyorsa benim için anadilinin önemi yok, çünkü ülkeme gelse özgür bir türk kadını olan beni hedef alacaklar. bu edit'i de anlamayanlar için yazdım.ha türk değilse rus ukraynalı göçmen hiçbir şekilde istemem. burası da göçmenistan değil. sadece gelirse türk'ler gelmeli, onların da seküler olanı gelmeli.
allah aşkına dudak yazmayın, her yer ördek ağızlı insan kaynıyor bu sözleriniz yüzünden.
bu ülkede kadın olarak hiç alakan olmasa da iki erkek kavga edince tecavüzle tehdit edilen hep sen olursun. bir kere olsun bu şerefsizler karşıdaki erkeğe bir şey demezler. ya adamın karısına ya kardeşine ya eşine küfrederler.
oğlan çocuğuna tecavüz
umarım bir an önce çözüm bulunur. ayrıca ülkeye evlilik oncesi genetik test zorunlulugu gelmeli.
izzet yıldızhan daha önce bir eskort' a tecavüz etmişti (eskort'ların da istemediği ilişki tarzları olabilir ve onlara yönelik tecavüz de tecavüzdür) ve sonra kadın karşı çıkınca onu dövmüştü . hala bu adamla empati yapanlar var .