Sık geçen başlıklar

ısparta'da parmak izinden yere çöp atanlara ceza 1

ekşi'de gör
başlık karakter sınırından dolayı başlığı böyle açtım.

haberi okuyunca kendimi geleceği anlatan bir romanı okuyor gibi hissettim.

"ısparta emniyet müdürlüğü, umuma açık alanları kirleten kişileri atıklardaki parmak izlerinden tespit ederek haklarında adli işlem başlatma kararı aldı."

https://mobile.twitter.com/…tus/1591701612904566784

https://mobile.twitter.com/…tus/1591710108538511360

edit: türk halkı her girişim ile dalga geçerek insanların azmini yok ediyor, her güzel uygulama hep başka ülkelerden mi bize gelecek? işe yarar ya da yaramaz, çevre için böyle bir şey denemeleri çok güzel. şu uygulama japonya'da olsa " vay, adamlardaki vizyona bak." dersiniz.