Sık geçen başlıklar

incendies 8

ekşi profili
ne diyeceğiz acaba? böyle uzaklara bakıp, hafif kirli sakalla siyah arabamıza binip, arabada gözyaşı döküp yeminler mi edeceğiz?, sonra entrikalar ile etrafınızda gizli gizli dolaşacağız mı sanıyorsunuz? hahahaha.

çok türk dizisi izliyorsunuz anasını satayım.

bittiyse bitmiştir hemen gider yedekteki ile buluşurum. sen de mal gibi bakarsın.
etmelerini canı gönülden istiyorum. 50 yaş üstü akp tabanını eritmenin mükemmel bir yolu.
haklı sesleniştir. koşun beyler.

edit: ölmelerini mi istiyorsun diye mesaj atıyorlar. haşa olur mu öyle şey! camiye gidip islamın doğrusunu öğrenince artık akp’ye oy vermeyecekler diye dedim. :)

yani gavat demedim kavas dedim. :)