etmelerini canı gönülden istiyorum. 50 yaş üstü akp tabanını eritmenin mükemmel bir yolu.
haklı sesleniştir. koşun beyler.
edit: ölmelerini mi istiyorsun diye mesaj atıyorlar. haşa olur mu öyle şey! camiye gidip islamın doğrusunu öğrenince artık akp’ye oy vermeyecekler diye dedim. :)
yani gavat demedim kavas dedim. :)
28.05.2020 · 33. sıra
incendies
27.05.2020 18:08 ~ 19:04